Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:20:48 GMT

گردشگران خارجی از تپه های شنی ریگان دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۷۸۱۸

گردشگران خارجی از تپه های شنی ریگان دیدن کردند

امین باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گردشگران خارجی دیروز (سه شنبه) وارد شهرستان شدند و در خانه بوم گردی ریگان اقامت کردند.
وی گفت: شترسواری و ریگ درمانی از دیگر برنامه های گردشگران خارجی در مدت حضور در این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 35 گردشگر خارجی از 6 کشور از تپه های شنی ریگان دیدن کردند افزود: بیشتر بازدید کنندگان از کشور ایتالیا و آلمان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ریگان اظهار کرد: معرفی تپه های شنی از رسانه ها و احداث اقامتگاه بوم گردی در ریگان از جمله دلایل استقبال گردشگران از این جاذبه های کم نظیر طبیعی است.
وی گفت: طی بررسی های صورت گرفته بیشترین بازدیدکنندگان از تپه های شنی در ریگان اواخر تعطیلات نوروزی است.
باقری گفت: بازدید گردشگران از تپه های شنی ریگان نسبت به پارسال تاکنون 10 درصد رشد داشته است.
تپه های شنی در حاشیه جاده ترانزیت ریگان - ایرانشهر قرار دارد و تا مرکز شهرستان 12 کیلومتر فاصله دارند.
ریگان در 285 کیلومتری شرق کرمان است.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت این شهرستان در سال جاری ساماندهی و هماهنگی امور مربوط به اتباع و مهاجران خارجی و مقابله با ورود و حضور اتباع غیرمجاز در شهرها و روستاهای تابعه است، در این راستا مرکز جامع غربالگری اتباع در ری به زودی افتتاح خواهد شد.

مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور اتباع و مهاجران خارجی شهرستان ری اظهار داشت: یکی‌ از نیازهای اصلی ما در این حوزه راه اندازی هرچه سریعتر مرکز جامع غربالگری اتباع خارجی است که در بسیاری از موارد مرتبط کاربرد داشته و بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: همچنین در همه جلسات کمیسیون می بایست قوانین مرتبط، شرح وظایف و بخشنامه های مربوطه با موضوع اتباع قرائت شده و رؤسای ادارات و دستگاه های عضو نسبت به شرح اقدامات خود اقدام کنند تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف مجموعه را شناسایی نماییم.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت بالای کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مهم تشکیل منظم و هر ۱۵ روز یکبار جلسات کمیته های فرعی در پنج بخش تابعه شهرستان است تا جلسات در بخش ها تشکیل و موضوعات مرتبط با اتباع به صورت تخصصی و با شرایط همان منطقه مطرح و پس از بررسی و تحلیل در کمیته ها مهمترین موارد جهت طرح در جلسه کمیسیون شهرستانی ارسال تا در مورد آنها تصمیم گیری شود که بدین شکل به سمت برخورد تخصصی با موضوع پیش خواهیم رفت.

باب الحوائجی‌ ادامه داد: در زمینه برخورد با اتباع غیرمجاز نیازمند یک تفکر جهادی و دلسوزانه و احساس تعهد در تمام مسئولان و متولیان امر هستیم. یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان ری انجام شده است راه اندازی مرکز تخصصی غربالگری اتباع و مهاجران خارجی طی روزهای آتی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با شروع به کار مرکز و استقرار و شروع به فعالیت سامانه سراسری صیام به صورت دقیق و مستند به اطلاعات مورد نیاز مانند وضعیت اخذ مجوزهای قانونی، محل زندگی، شغل و دیگر موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با افتتاح مرکز جامع غربالگری و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص پس از این موضوع ساماندهی و هماهنگی امور مرتبط با اتباع و مهاجران خارجی به صورت کاملا تخصصی و مستند پیش خواهد رفت و بویژه در موضوع شناسایی اتباع غیرمجاز و اعمال برخوردهای قانونی می توانیم به آمار قابل قبولی دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم