Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه پزشکی بسیج، امروز نهم فروردین به دهستان رقه بشرویه اعزام شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گفت: این گروه متشکل از یک متخصص زنان، یک ماما ویک پزشک خانواده است که به مدت یک روز در دهستان رقه بشرویه، بیماران نیازمند را رایگان ویزیت و درمان می کنند.دکتر فخر افزود: این دومین گروه پزشکی بسیج است که از آغاز تعطیلات نوروزی برای درمان بیماران نیازمند به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گروه پزشکی بسیج متشکل از دندانپزشکان تهرانی به مدت 8 روز در منطقه جوخواه طبس ، به بیماران نیازمند خراسان جنوبی خدمات پزشکی ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  سید علی مرعشی گفت: امشب (یکشنبه دوم اردیبهشت) اولین گروه پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت شامل ۱۳ نفر پزشک عمومی، پرستار، تکنیسین دارویی به همراه زائران حج عمره عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی ادامه داد: داروهای مورد نیاز زائران حج عمره نیز همراه این پزشکان به عربستان منتقل می‌شود.

مرعشی اضافه کرد: علاوه بر این یک تیم ۳۷ نفره شامل متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی، کارشناس آزمایشگاه، پذیرش، انفورماتیک و خدمات به مراکز درمانی عتبات عالیات اعزام خواهند شد تا به زائران خدمات درمانی ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی
  • اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می‌شود
  • اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند