Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز از کمپ‌های نوروزی بشرویه بازدید کردند و از نزدیک در جریان خدمات ارئه شده به مسافران قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد حسینی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به همراه فرماندار شهرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل هلال احمر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستان از ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان بشرویه دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپ‌های نوروزی، نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات شهرستان و مکان‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی شهرستان بشرویه از دیگر مکان‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی از ستاد خدمات سفر سرایان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از نمایشگاه نوروزی صنایع دستی این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و فرماندار سرایان از جمله همراهانمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبیدر این سفر بودند.

مسئولا از نمایشگاه صنایع دستی، سوغات محلی و آداب و رسوم شهرستان سرایان بازدید کردند و ضمن تبریک سال نو دقایقی را با صنعتگران به گفتگو پرداختند.

بازدید از مراحل پخت نان محلی، تهیه لبنیات محلی و صرف صبحانه در محل سیاه چادر عشایری از برنامه‌های دیگر این بازدید بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ساخت بازارچه با معماری سنتی در شهر سرایان را بسیار خوب و ابتکار جالبی دانست واز محل ایستگاه سلامت و کمپ راهنمایی و امدادی هلال احمر نیز بازدید شد.

بازدید مسئولان از ستادهای خدمات سفر شهرستان قاینات

معاون فرماندار قاینات به اتفاق مشاور استاندار و مدیرکلدفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از ستادهای خدمات سفر شهرستان قاینات واقع در ورودی قاین مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا(ع) به صورت میدانی بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفتند.

در ادامه سفر نیز از ستادهای خدمات سفر شهر نیمبلوک، شهر خضری دشتبیاض و ستاد خدمات سفر مستقر در منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی بازدید شد.

روزانه 400 مسافر نوروزی به طور میانگین در پارک شهر بشرویه اسکان می‌یابند

شهردار بشرویه از اسکان روزانه 400 مسافر نوروزی به طور میانگین در پارک شهر بشرویه خبر داد.

حسین بلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به طور میانگین روزانه حدود 400 نفر در طول شبانه‌روز در پارک شهر بشرویه اسکان می‌یابند.

وی با اشاره بهاینکهایستگاه راهنما و خدمات رفاهی به مسافران در پارک شهر بر پاشده است گفت: در این ایستگاه با توزیع نقشه راهنمای جامع شهر تاریخی بشرویه که شامل نقاط مورد نیاز مسافران و امامکن تفریحی تاریخی و زیارتی شهرستان به همراه مشخصات فاصله و راهنمای مسیر است و همچنین آب جوش رایگانو راهنمایی‌های لازم به مسافران ارائه می‌شود.

شهردار بشرویه تصریح کرد: انجام تعمیرات ویژه اماکن بهداشتی، نمازخانه‌ها و اقامتگاه‌ها، پیش‌بینی و آماده‌سازی اماکن اقامتی ویژه مسافران و نصب تابلو شاخص جایگاه‌های سوخت CNG در کیلومتر40 جاده فردوس و طبس از جمله اقدامات نوروزی این شهرداری است.

بلالی یادآور شد: همچنینتعویض و اصلاح سیستم روشنایی و همچنین شبکه آب شرب تمام معابر و اماکن اقامتی مسافران، بهسازی ورودی‌های شهر و اجرای بهسازی آسفالت آنها به ویژه در بلوار خلیج فارس،بلوار امام رضا(ع)، میدان بسیج و غیره نیز جهت رفاه حال مسافرین نوروزی انجام شده است.

انتهای پیام/

R41348/P1384/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد