Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:57:14 GMT

۱۹۰۰ واحد صنفی متخلف مازندران به تعزیرات معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۸۶۱۶

۱۹۰۰ واحد صنفی متخلف مازندران به تعزیرات معرفی شدند

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از معرفی یک هزار و ۹۰۰ واحد صنفی متخلف استان به تعزیرات در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید مرتضی حجه فروش ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن نقش مهمی در تنظیم بازار و نظارت و بازرسی بر فعالیت‌های اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح استان 19 نمایشگاه با هزارو 150 غرفه اقدام به فروش اقلام و فروش بهاره کرده است.

حجه فروش تصریح کرد: طرح نوروزی سازمان صنعت، معدن و تجارت از اول اسفند آغاز و تا هشتم فروردین، 37هزار و 170مورد بازرسی انجام شد که هزارو 900 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیش از 746 واحد صنفی برای کاهش قیمت اقدام به فروش فوق العاده کردند.

حجه فروش گفت: بیشترین تخلف در بحث کالا و پوشاک، موادغذایی و مواد پروتئینی بوده است.

وی بیان کرد: در بحث تنظیم بازار سیب، پرتقال و گوشت مرغ در بازار توزیع شد.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه