Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:33:31 GMT

نخستین مدرسه خیرساز سال ۹۶ در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۸۷۲۵

نخستین مدرسه خیرساز سال ۹۶ در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد

اهر - نخستین مدرسه دو کلاسه خیرساز سال ۹۶ آذربایجان شرقی در روستای شنقوش‌آباد شهرستان اهر کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مدرسه خیرساز سال جاری آذربایجان شرقی ظهر چهارشنبه در شهرستان اهر توسط خیرین مدرسه‌ساز حسن و رحمان خوشبخت در روستای شنقوش‌آباد کلنگ زنی شد. ساخت مدرسه در روستاهای محروم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است معاون فرماندار اهر در آیین کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای شنقوش‌آباد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای توسعه و آبادانی همه‌جانبه روستاها عزم جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدد سمندری با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان بازوان توانمند دولت در امر مدرسه‌سازی هستند، افزود: خوشبختانه خیرین مدرسه‌ساز ضمن اینکه در ساخت مدارس روستاهای محروم علاقه‌مند هستند امیدواریم در تجهیز این مدارس نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. وی با ذکر اینکه خیرین مدرسه‌ساز دولت تدبیر و امید را در زمینه مدرسه‌سازی یاری می‌کنند، گفت: بهترین ذخیره آخرت مدرسه‌سازی بوده چراکه با اقدام حسنه خیرین می‌توانند برای دانش آموزان الگویی مناسب باشند. معاون فرماندار اهر خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که دولت به همکاری خیرین مدرسه‌ساز و خیرین مدرسه یار نیاز دارد، دانش آموزان علاوه بر اینکه نیازمند فضاهای آموزشی هستند بلکه باید از ظرفیت‌های خیرین مدرسه یار در ساخت و تکمیل کتابخانه، نمازخانه، تجهیزات تربیت‌بدنی، سالن نمایش، نرم‌افزار مدارس استفاده کنیم. ۸ مدرسه خیرساز به‌زودی در اهر کلنگ زنی می‌شود مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این آیین با اشاره به اینکه احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدارس در اولویت است، اظهار کرد: دولت به‌تنهایی قادر به حل تمام مشکلات نیست و بایستی همه اعم از مردم و مسئولان تلاش کنند. جعفر شجاعی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بود که خوشبختانه با موفقیت توانستیم در تهران برگزار کنیم. وی بابیان این‌که خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت ۲۴ مدرسه در شهرستان اهر متعهد شده‌اند، اضافه کرد: رقم تعهد خیرین مدرسه‌ساز جهت مدرسه‌سازی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز که برای ساخت مدرسه در اهر متعهد شده‌اند اکنون به وعده‌های خود عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون برای کلنگ زنی هم‌زمان ۸ مدرسه شهری و روستای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که انقریباً با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستانی در اهر انجام می‌شود. گفتنی است مدرسه دو کلاسه روستای شنقوش‌آباد شهرستان اهر توسط خیرین مدرسه‌ساز حسن و رحمان خوشبخت در زمینی به مساحت نزدیک به ۲۸۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰ مترمربع احداث می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد