Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز،در آستانه برگزاری دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بررسی برنامه های اقتصادی نامزدهای این انتخابات اهمیت زیادی دارد..

به گزارش یورونیوز، فرانسوا فیون، کاندیدای حزب جمهوری خواهان بر ایجاد تسهیلات برای تشکیل شرکت در کشور و جلوگیری از خروج افراد با استعداد تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این زمینه روز سه شنبه توییتی منتشر کرده است.

کاهش خرج و هزینه های دولتی از طریق حذف مشاغل دولتی، افزایش ساعات کار و افزایش سن بازنشستگی از جمله مهمترین برنامه های اقتصادی فرانسوا فیون است.

برنامه های اقتصادی مارین لوپن

اما در برنامه های اقتصادی مارین لوپن، کاندیدای حزب راست افراطی جبهه ملی گرایشهای حمایت گرایی اقتصادی به چشم می خورد. تعیین مالیات سه درصدی برای واردات در جهت منافع شرکتهای فرانسوی از جمله این تدابیر است.

مارین لوپن با انتشار توییتی یکی از وظایف دولت را ترغیب بانکها برای تامین منابع مالی شرکتهای کوچک و متوسط اعلام کرده است.

خروج از حوزه پولی یورو و بدین ترتیب کنار گذاشتن یورو بعنوان واحد پولی بخش مهم برنامه های مارین لوپن را تشکیل می دهد.

مهمترین طرحهای اقتصادی امانوئل مکرون

امانوئل مکرون، وزیر سابق اقتصاد فرانسه و براساس نظرسنجی ها یکی از بختهای پیروزی در انتخابات، اجرای برنامه پنج ساله صرفه جویی اقتصادی تا رقم ۶۰ میلیارد یورو بویژه با سر و سامان بخشیدن به حسابهای بیمه بیکاری و بیمه های بهداشتی درمانی را در دستور کار خود قرار داده است.

تدوین برنامه و افزایش تعداد طرحها برای ارائه دوره های آموزشی حرفه ای به افراد با هدف تشویق و ترغیب به نوآوری از دیگر پروژه های امانوئل مکرون است که در توییت روز سه شنبه وی به چشم می خورد.

برنامه های اقتصادی بنوا امون

از سوی دیگر برنامه پرداخت «حقوق همگانی» بنوا امون، از جمله طرحهای جنجالی است که نامزد حزب سوسیالیست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مطرح کرده است.

بالابردن قدرت خرید مردم و افزایش میزان حداقل حقوق و دستمزد بخش مهمی از برنامه های وی را تشکیل می دهد.

بنوا امون روز سه شنبه در برلین با انگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار کرد. در توییت وی به اتفاق نظر با خانم مرکل در برنامه های مربوط به انرژی و دفاع اروپایی اشاره شده است. بنوا امون از تدابیر ریاضت اقتصادی بعنوان موضوع اختلاف نظر بین طرفین یاد کرده است.

مهمترین پروژه های اقتصادی ژان لوک ملانشون

ژان لوک ملانشون، نامزد حزب چپگرا بنام «فرانسه تسلیم ناپذیر» سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر و تقویت بخشهای تامین اجتماعی را در طرحهای خود گنجانده است.

آقای ملانشون با انتشار توییتی بر افزایش میزان حداقل حقوق و رساندن آن به رقم یک هزار و ۳۲۶ یورو تاکید زیادی دارد.

دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بیست و سوم ماه آوریل سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز رسمی پرویزخان و در نشستی با مدیر مرز عراق به منظور بررسی وضعیت مرز و تسهیل در تردد صادرات و ترانزیت، گفت : پرویزخان یک مرز مهم برای استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق است که تلاش ما و تاکید استاندار کرمانشاه در سفر اخیر به عراق، کمک به ایجاد یک فضای آرام و سرشار از آرامش برای تجار ۲ طرف است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مرز رسمی پرویزخان بسیار بالا و زیاد است و می‌توان آن را توسعه داد از این رو می‌توانیم با کمک ۲ طرف جمهوری اسلامی ایران و عراق وضعیت بهتری را در این مرز رسمی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت ترافیک موجود مرز پرویزخان گفت: هدف ما تردد و روان‌سازی در سایه امنیت و آرامش برای جمهوری اسلامی ایران و عراق است و بخشی از مسائل با کمک ۲ طرف برطرف شده و مشکلات موجود احصا و موضوعات و موارد مورد بحث در این نشست در استان کرمانشاه مطرح می‌شود و تلاش می‌کنیم آن‌ها را مرتفع کنیم.

شعبانی گفت: ما با اقلیم کردستان عراق احساس برادری و یگانگی داریم و حسن همجواری را رعایت می‌کنیم و برای برقراری و تامین و حفظ امنیت وظیفه داریم و آن را انجام می‌دهیم.

مدیر مرز پرویزخان عراق در این نشست با بیان اینکه این مرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: روابط اجتماعی و همسایگی بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران داریم و هدف ما افزایش مراودات تجاری و ظرفیت‌های اقتصادی در این مرز رسمی است.

عباس اسماعیل علی افزود: دنیای امروز، دنیای تجارت و توسعه است و ما نیز هدفمان گسترش مناسبات تجاری است و فضای بسیار خوبی را برای فعالیت تجار و رانندگان ایرانی و عراقی در مرز پرویزخان عراق فراهم کرده ایم و متقابل نیز انتظار داریم تا فضای مناسبی برای فعالیت تجار و رانندگان عراقی فراهم باشد.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که مشکلات موجود در مرز با همکاری جمهوری اسلامی ایران برطرف شود تا فضای کسب و کار بهتری فراهم گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف