Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، لوانته اسپانیا ، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لکوموتیو مسکو به مدت سه روز با انجام 6 مسابقه در مجموعه سلمان محمود آباد برگزار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان شب گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در یزد به پایان رسید و برترین‌های این رقابت ها معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد با برتری در هر سه بازی خود توانست با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کند و تندیس بهترین تیم را بدست آورد.
همچنین در پایان سومین دیدار این مرحله از رقابت‌ها دروازه بان اول تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا به عنوان بهترین دروازه بان جام باشگاه های جهان معرفی و تجلیل شد.
سید علی ناظم بازیکن تیم مقاومت گلساپوش یزد که در دیدار پایانی برابر تیم اسپورتینگ لسیبون پرتغال سه گل از هفت گل گلساپوش را به ثمر رسانده بود به عنوان آقای گل این رقابت‌ها معرفی شد.
جواد دهقانی زاده ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات نیز معرفی شد که در هر سه بازی توانست بیشترین میزان موقعیت را بر روی دروازه حریفان ایجاد کند.
تیم مقاومت گلساپوش استان یزد و لوکوموتیو مسکو نیز در این دوره از مسابقات به عنوان تیم‌های اول و دوم جام های خود را از دستان وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.
نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، لوانته اسپانیا ، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لکوموتیو مسکو به مدت سه روز با انجام 6 مسابقه در مجموعه سلمان محمود آباد برگزار و گلساپوش با کسب 9 امتیار به مقام قهرمانی رسید .
در مراسم اختتامیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان ، استاندار یزد ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سه هزار تماشاگر برگزار شد به برترین ها کاپ و تندیس رقابت ها تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان