Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسمنان؛حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری مراسم یوم الله 12 فروردین در سراسر این استان خبرداد و گفت : مراسم گرامیداشت12 فروردین سال جاری در شهرستان شاهرود با حضور سردار استاد حسینی،معاون بسیج کشور فردا شب(11 فروردین) ساعت 20 درمسجد الهادی(علیه السلام) برگزار می شود اضافه کرد:این مراسم در شهرستان دامغان نیز در 12فروردین بعد از نماز ظهر و عصردر مسجد جامع با حضورحجت الاسلام والمسلمین ترابی استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قندهاری زمان برگزاری مراسم گرامیداشت 12 فروردین در شهرستان گرمساررا فردا شب (11 فروردین) بعد از نماز مغرب و عشاء درمسجد جامع با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد،امام جمعه گرمسار اعلام کردوافزود : در شهرستان میامی نیز این مراسم در 11 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع با حضورحجت الاسلام والمسلمین متقیان امام جماعت مسجد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم 12 فروردین در شهرستان آرادان در 11 فروردین بعد از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی نماز جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا،امام جمعه این شهرستان، تصریح کرد :در شهرستان مهدیشهرنیزاین مراسم در همین تاریخ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) با حضورحجت الاسلام والمسلمین سقائیان،امام جمعه موقت این شهرستان برگزار می شود.
به گفته وی در شهرستان سرخه نیز در 11 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد امام هادی(علیه السلام) با حضورحجت الاسلام والمسلمین پیوندی،امام جماعت مسجد برگزار خواهد شد.
قندهاری با بیان اینکه مراسم گرامیداشت یوم الله 12 فروردین در سمنان نیز برگزار خواهد شد اظهار داشت : مراسم گرامیداشت این روزدرشهرستان سمنان با سخنرانی سردار شعبانی ، معاون قرارگاه ثارا... سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز جمعه 11 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد پنج تن آل عبا(علیه السلام) شهرک گلستان برگزار می شود.
انتهای پیام / ذ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف