Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک تیم تراکتورسازی گفت که امیدهای این تیم برای قهرمانی کم‌رنگ‌تر شده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: فعلاً شرایط تیم بد نیست. بعد از تعطیلات نوروزی که داشتیم، تمرینات‌مان را از سر گرفتیم. امیدوارم در دیدار مقابل گسترش فولاد سه امتیاز را بگیریم تا سال 96 را با قدرت آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران‌مان از ما انتظار دارند و ما هم باید مقابل گسترش فولاد پیروز شویم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود ممکن است از پرسپولیس امتیاز کسر شود و آیا در صورت کسر شش امتیاز از پرسپولیس، تراکتورسازی دوباره می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند یا خیر، گفت: فراموش نکنید که ما از ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی بودیم. حتی نیم‌فصل نخست نیز در برخی مقاطع از پرسپولیس جلو زدیم و صدرنشین شدیم، اما سهل‌انگاری کردیم و صدر جدول را از دست دادیم. من هم موضوع کسر امتیاز از پرسپولیس را شنیدم. اگر این اتفاق رخ دهد، فاصله امتیازی ما با آنها کم می‌شود. البته ما نباید به فکر نتایج سایر تیم‌ها باشیم و تلاش کنیم که خودمان بازی‌هایمان‌ را ببریم تا اینکه به امید کسر امتیاز از پرسپولیس بمانیم.

مدافع - هافبک تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد یا خیر، گفت: نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم. انسان به جز خودش به هر کسی می‌تواند دروغ بگوید. واقعیت این است که امید ما برای قهرمانی کم‌رنگ شده است و کار به مراتب سخت‌تری هم نسبت به پرسپولیس داریم. امیدوارم حداقل در جام حذفی قهرمان شویم.

ایران‌پوریان تصریح کرد: امسال واقعاً تیم خوبی داشیتم و به جرأت می‌توان گفت که بهترین تیم تاریخ باشگاه تراکتورسازی بود، اما محرومیتی که فیفا برای ما در نظر گرفت، همه چیز را به هم ریخت. بعد از آن اتفاقات، علاوه بر اینکه نمی‌توانستیم بازیکن جدید بگیریم، بازیکنان جدید‌مان هم نمی‌توانستند برای‌مان بازی کنند. «امیر خان» همیشه می‌گوید که مقابل پرسپولیس دست‌وپای ما را بستند و ما را به دریا انداختند؛ این حرف واقعا درست است. در دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم. یکسری از بازیکنان به خاطر دریافت کارت زرد و قرمز در بازی‌ قبلی نمی‌توانستند بازی کنند، یکسری دیگر به خاطر محرومیت نقل‌وانتقالاتی. من هم به همراه دو بازیکن دیگر مصدوم بودیم و بدون تمرین مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم. دنبال بهانه نیستم، اما اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد مطمئن باشید که ما همچنان پابه‌پای پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به دیدار شنبه آینده این تیم مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز، خاطرنشان کرد: تیم‌های آقای کمالوند همیشه بازی‌های خوبی را به نمایش می‌‌گذارند. دو فصل پیش اگر یادتان باشد، تراکتورسازی مقابل همین گسترش فولاد متوقف شد و نتوانست یک هفته مانده به آخر، قهرمان شود. بازی سختی داریم، اما همان‌طور که گفتم باید دربی تبریز را ببریم.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد

بازی پرسپولیس برابر نفت آبادان دهمین دیدار اوسمار ویرا از زمان حضورش در این تیم به عنوان سرمربی بود و پرسپولیس با برد 3-0 برابر نفت آبادان، هشتمین برد خود را در دوران این مربی برزیلی به دست آورد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با مربیگری اوسمار ویرا، 9 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی داشته است. در این 9 بازی، پرسپولیس 7 برد و یک مساوی و یک باخت داشت. مساوی پرسپولیس برابر استقلال و باخت این تیم در اولین بازی برابر تیم آلومینیوم اراک رقم خورد.

پرسپولیس در دوران اوسمار، یک برد هم در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران داشته و این مربی برزیلی با 8 برد و یک مساوی و یک باخت و کسب 25 امتیاز در 10 بازی بهترین شروع را در بین تمام مربیان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر داشته است. هیچ کدام از مربیان پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ برتر ایران اعم از علی پروین، یحیی گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ، افشین قطبی و ... در اولین حضور خود در 10 بازی تا این حد امتیاز نگرفتند. بر این اساس اوسمار ویرا بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در بازه زمانی 10 بازی اول بوده که البته در بین این مربیان تنها در دوران قبل از لیگ برتر و در سال 1350، آلن راجرز قادر بود بهتر از اوسمار عمل کند و در 10 بازی اول خود 9 برد و یک باخت داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم