Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:48:40 GMT

کرسپو: مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۷۶۶۵

کرسپو: مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است

مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین بر این باور است که مهاجم کنونی آلبی سلسته در بازی‌های بزرگ به لحاظ روحی و روانی مشکل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گونسالو ایگواین که پس از جدایی‌اش از رئال‌ مادرید در ناپولی خوش درخشید و سپس به یوونتوس پیوست و در این تیم هم روند گلزنی‌هایش ادامه دارد، در فینال جام جهانی 2014 موقعیت گلزنی فوق‌العاده‌ای را برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقابل آلمان از دست داد تا در نهایت آلبی‌سلسته از رسیدن به عنوان قهرمان باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در دیدارهای فینال دو دوره اخیر مسابقات کوپا آمه‌ریکا هم موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا نقش بسزایی در ناکامی آلبی‌سلسته در کسب عنوان قهرمانی داشته باشد. ایگواین در سال 2015 با پنالتی که در بازی ناپولی برابر لاتزیو از دست داد، باعث شد تا این تیم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

هرنان کرسپو در این باره گفت: چرا این اتفاق در بازی‌های بزرگ برای ایگواین می‌افتد؟ این پرسشی است که باید از یک روانشاس بپرسید، نه من! به لحاظ فنی نمی‌توان ایگواین را زیر سئوال برد، اما فکر می‌کنم که در این شرایط یک نوع واکنش زنجیره‌ای وجود دارد. این اتفاق در بازی فینال رخ می‌دهد، هرچند که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

وی افزود: شما باید این را بفهمید که آیا گونسالو آن‌قدر به لحاظ روحی و روانی قوی است که بتواند بر اشتباه سهوی خود غلبه کند یا خیر! در این مورد اشتباهات در بازی‌های فینال جزیی از بازی او شده است که ممکن است نتواند آنها را فراموش کند. به نظر من که مشکل ایگواین در بازی‌های بزرگ روحی و روانی است نه فنی.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد

پولتیکو با گروهی از افسران نظامی ارتش اوکراین مصاحبه و گفتگو کرده است که تمامی آن‌ها به شرط ناشناس ماندن حاضر به اظهارنظر شدند.

به گزارش فارس، طبق گفته این افسران ارشد، اوکراین «در حال لغزیدن به سوی فاجعه است». نبود تسلیحات غرب، ارتش اوکراین را به حالت تدافعی آورده و مورد تهدید قرار داده است.

طبق گزارش پولتیکو، جو کشور اوکراین در مقایسه با روز‌های اولیه جنگ اوکراین و زمانیکه بسیاری از جوانان سرشار از حس میهن‌پرستی بودند، تغییر چشمگیری کردند.

هم‌اکنون «نیرو‌های جوان واجد شرایط کار‌های دیگری را برای انجام دادن پیدا کرده‌اند».

در ماه‌های اخیر، مقام‌های اوکراینی پس از شکست‌های پی در پی در میدان نبرد در مقابل روسیه، اعتراف کردند که بخش مهمی از این شکست‌ها به واسطه فقدان مهمات بوده است.

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی چندی پیش اعتراف کرد که در صورت عدم کمک نظامی آمریکا، کی‌یف درمقابل روسیه شکست خواهد خود و درست یک روز پس از آن، رهبر اکثریت سنا چاک شومر روز تصریح کرد که کی‌یف به واسطه فقدان کمک‌های مالی ایالات متحده در حال شکست در میدان نبرد است.

سنا که اکثریت آن را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند، اواسط ماه فوریه، لایحه بودجه اوکراین را تصویب کرد، اما مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در اختیار جمهوری‌خواهان است، هنوز به این لایحه رأی نداده‌اند.

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • این دروازه‌بان مشهور جهان استاد بازی‌های روانی بود + ویدئو
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم