Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:16:05 GMT

نوسازی تجهیزات ‌جمعیت هلال‌احمر در سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۷۹۰۲

نوسازی تجهیزات ‌جمعیت هلال‌احمر در سال ۹۶

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از تدوین برش یک‌ساله برنامه عملیاتی این جمعیت خبر داد و گفت: نوسازی تجهیزات اولویت مهم جمعیت هلال‌احمر در سال ۹۶ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، مصطفی محمدیون عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات افتر اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور در سال 96 بر مبنای اهداف برنامه تدوین‌شده 5 ساله حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال‌احمر کشور منبعث از نقطه نظرات همه نیروهای جمعیت هلال‌احمر بوده و به‌هیچ‌وجه از کارشناسان خارج از هلال‌احمر در تدوین آن استفاده نشد و روی این برنامه بالغ‌بر یک سال کار علمی انجام‌شده است.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تدوین‌کنندگان این برنامه پنج‌ساله، مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر در استان‌ها و کارشناسان و نیروهای نخبه، باتجربه و کارکشته جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور بودند اضافه کرد: بر این اعتقاد بودیم که کسانی باید این برنامه را تدوین کنند که باید آن را اجرایی کنند.

محمدیون با بیان اینکه حرکت در راستای اهداف برنامه پنج‌ساله تدوین‌شده از مهم‌ترین اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر در سال 96 است خاطرنشان کرد: بر این مبنا برش یک‌ساله برنامه عملیاتی جمعیت هلال‌احمر برای اجرا در سال 96 در نظر گرفته‌شده است و سال 96 باید سال حرکت بر مبنای برنامه تدوین‌شده پنج‌ساله جمعیت هلال‌احمر باشد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین کاری که در سال 96 بر انجام آن مصر هستیم؛ نوسازی و تجهیز انبارهای هلال‌احمر به بهترین تجهیزات روز و بهترین البسه و نیز انضباط مالی و اداری در فعالیت جمعیت هلال‌احمر است.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه امدادگران در سراسر کشور خدمات شایانی را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور در خراسان رضوی خراسان شمالی اصفهان و مازندران بود.

محمدیون با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات استان سمنان از نظم و انضباط بسیار خوبی برخوردار است خاطرنشان کرد: همکاران من در هلال‌احمر باانگیزه و توان بالا برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز به مسافران نوروزی آماده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان سمنان ازنظر ایمنی و حوادث گفت: شرایط همه محورهای استان سمنان به‌غیراز منطقه شاهرود تا سبزوار به‌واسطه ساختاری که دارد؛ نزدیک به استانداردهای لازم است

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری