Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به جمع 8 تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا صعود کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف بنگلادش رفت و با برتری برابر این تیم به دور بعد رقابت ها راه یافت.

ملی پوشان نوجوان ایران این بازی را در سه ست پیاپی و با نتایج 25-11، 25-12 و25-13 به نفع خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شکست تیم ملی در نخستین بازی برابر کره جنوبی ، ایران به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

تیم ملی در دور دوم که به صورت گروهی برگزار می شود با تیم های چین تایپه، کره جنوبی و چین هم گروه شده است. با توجه به اینکه ایران و کره جنوبی در دور مقدماتی باهم بازی کردند، پیروزی کره ای ها در این مرحله برای این تیم محسوب می شود و بنابراین بازی این دو تیم در دور دوم برگزار نمی شود.

تیم ها فردا استراحت دارند و شنبه 12 فروردین ایران با چین دیدار می کند.

تیم ملی با ترکیب محمدحسین راستی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، احسان دانش دوست، محمدرضا طهماسب، سهیل کمال آبادی، مرتضی شریفی (کاپیتان)، علی طبری، حسین سلیمان اهری، مهدی جعفروند، مهدی جلوه و سرمربیگری محمد وکیلی در این رقابتها حاضر است.

ایران با ۷ قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم آسیاست.چین تایپه، هند و کره جنوبی هم هرکدام یک قهرمانی را در کارنامه دارند.

برنامه کامل مرحله دوم رقابت ها:

شنبه 12 فروردین

کره جنوبی - چین تایپه

میانمار - تایلند

ژاپن - استرالیا

چین - ایران

یکشنبه 13 فروردین

ایران - چین تایپه

میانمار - ژاپن

استرالیا - تایلند

کره جنوبی - چین

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است