Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:21:40 GMT

مصرف لواشکهای خانگی برای فصل بهار مناسب است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۱۴۹۵

مصرف لواشکهای خانگی برای فصل بهار مناسب است

دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی با بسیان اینکه آجیل مرسوم امروزی ترکیبی از مغزهای با طبع گرم هستند که با افزودن نمک گرمی آنها افزایش می یابد و مصرف آنها در فصل بهار توصیه نمی‌‌شود، گفت: مصرف لواشکهای بهداشتی و خانگی بسیار مناسب فصل بهار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا؛ محبوبه ابریشم‌کار درباره مصرف آجیل در فصل بهار اظهار کرد: افراد در فصل بهار در مصرف آجیل زیاده‌روی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزودن نمک به مغزهای گیاهی موجب افزایش طبع گرم آنها می‌‌شود

به گفته وی، آجیل مرسوم امروزی ترکیبی از مغزهای با طبع گرم هستند که با افزودن نمک گرمی آنها افزایش می یابد و مصرف آنها در فصل بهار توصیه نمی‌‌شود.

این دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی تصریح کرد: بهتر است افراد از ترکیب آلبالو, گیلاس, برگه زردآلو, میوه‌های خشک ترش‌مزه به‌جای آجیل استفاده کنند.

مصرف لواشک‌های بهداشتی و خانگی بسیار مناسب فصل بهار است

ابریشم‌کار یادآور شد: مصرف لواشکهای بهداشتی و خانگی بسیار مناسب فصل بهار است و برای پذیرایی توصیه می‌‌شود؛ بهتر است که به تناسب سلیقه به‌جای شیرینی و آجیل از کاهو و سکنجبین, شربت‌های آلبالو، لیمو، خیار، گلاب، عرق کاسنی, سکنجبین و تخم خرفه برای پذیرایی استفاده شود و باید دانست که مصرف اینگونه تنقلات ترش‌مزه در فصل بهار، احساس سبکی و آرامش خوبی به افراد می‌دهد.

وی گفت: همچنین صرف ماش در فصل بهار و تابستان، در سرزمین‌های گرم و در افراد گرم‌مزاج یا در تب‌های گرم، مفید است و باعث تسکین حرارت می‌شود.

انتهای پیام/

R1014182/Psaadati/S2,18,24,1302/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر

در آستانه فصل بهار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به منظور ایجاد جلوه‌های بصری زیبا و تزریق روحیه نشاط در بین شهروندان در حال کاشت گل‌های فصلی در سطح میادین، بلوار‌ها و حاشیه خیابان‌ها است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به طبیعت بهاری دهستان پشتکوه + تصاویر

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری تصاویری از این بوستان ها را ارسال کرده اند:

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی