Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@11:58:18 GMT

سرعت 44 کیلومتری خودروها در مسیر کندوان و گچسر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۱۶۰۷

سرعت 44 کیلومتری خودروها در مسیر کندوان و گچسر

خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در مقاطع گچسر و کندوان شاهد حرکت کند خودروها با سرعت 44 کیلومتر بوده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادخبرگزاری میزان، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر آزادراه کرج_تهران کیلومتر 25 حرکت خودروها روان گزارش شده، به گونه‌ای که میانگین سرعت خودروها 68 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد خودروها 1577 خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسیر چالوس در مقطع آزادراه تهران -کرج پل کلاک بدون ترافیک با میانگین سرعت 91 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1036 خودرو در ساعت گزارش شده است.در مقطع کرج - چالوس مقطع پوركان حرکت خودروها با سرعت 51 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 181 خودرو اعلام شده است. در مقطع کرج - چالوس مقطع گچسر حرکت خودروها در مقایسه با سایر مقاطع کندتر بوده به گونه ای که میانگین سرعت حرکت خودروها 44 کیلومتر بر ساعت و تردد 178 خودرو گزارش شده است.مقطع کرج - چالوس (بيلقان) در این مسیر شاهد حرکت خودروها با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 169 خودرو اعلام شده است.همچنین در همین مسیر در مقطع سد کرج، بدون ترافیک با سرعت 51 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 173 خودرو گزارش شده است.مقطع کرج - چالوس (کندوان) حرکت خودروها نیمه سنگین با میانگین سرعت 44 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 148 خودرو اعلام شده است.
در مسیرهای بلعکس نیز شرایط مشابه است.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به تداوم ناپایداری دریایی در مناطق دریایی استان، گفت: امروز بویژه بعدازظهر و شب، کماکان وزش باد‌های شدید شمال غربی تا جنوب غربی، سبب مواج شدن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد شد.

وی به اختلال در تردد‌های دریایی اشاره کرد و افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: تداوم ناپایداری دریایی تا اواخر وقت فردا جمعه دهم فروردین، پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در آسمان استان گذر ابر پیش بینی می‌شود و فردا در ارتفاعات بویژه ارتفاعات شمالی استان رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی تا فردا نوسان ۱ تا ۳ درجه‌ای دما، پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • شتاب گیری طرح ملی تعریض مسیر طویر- دزدبُن محور کندوان
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید