Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا ولی اظهارکرد: با پیش بینی افزایش تقاضای بازار در روزهای پایانی نوروز و سیزدهم فروردین (روز طبیعت) لازم است تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ استان ها بدون هیچگونه محدودیتی در مراکز عرضه شهرستان ها توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر این که موجودی گوشت قرمز و مرغ استان ها باید از طریق فروشگاه های زنجیره ای، میادین، اصناف و به صورت سیار در تمامى نقاط استان عرضه شود،از مردم درخواست کرد تا پیش از روز طبیعت نیاز مصرفی خود را خریداری کنند.

ولی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه مردم و تنظیم بازار، از اسفندماه سال 95 توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5700 تومان در فروشگاه های زنجیره ای،تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی، میادین میوه و تره بار و اصناف توسط این شرکت آغاز شده و تا تعدیل تقاضای بازار ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار