Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:21:25 GMT

دو تیم ایران از صعود به دیدار نهایی بازماندند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۳۹۱۳

دو تیم ایران از صعود به دیدار نهایی بازماندند

دو تیم کاتای کشورمان با شکست در مرحله نیمه نهایی از صعود به دیدار نهایی رقابتهای کاتای تیمی لیگ جهانی بازمانده و باید برای کسب مدال برنز تلاش کنند.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، در ادامه سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی که در دبی جریان دارد، ۱۶ تیم در بخش کاتای تیمی به رقابت پرداختند که تیم های اسپانیا و ایتالیا با پیروزی برابر دو نماینده کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کرده و تیم های شهرداری تبریز و تیم ملی کشورمان باید در گروه شانس مجدد به مبارزات خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه یک شهرداری تبریز با ترکیب فرزاد محمدخانلو، آرمین روشنایی و احد شاهین دور نخست روسیه را ۳بر۲ شکست داد و سپس برابر مالزی ۴ بر یک به نیمه نهایی راه پیدا کرد. این تیم در این مرحله ۳بر۲ نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت.

در گروه دوم هم تیم ایران با ترکیب سهیل ساجدی فر، روزبه روشنی و امیربهادرتدین ابتدا ترکیه را ۳بر۲ و سپس روسیه را ۴ بر یک از پیش رو برداشت. این تیم نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل اسپانیا ۴ بر یک نتیجه را به اسپانیا واگذار کرد و به دیدار رده بندی در گروه شانس مجدد راه پیدا کرد.

در کاتای انفرادی زنان نگین باقری دور نخست ۳ بر۲ نتیجه را به «ساندرا سانچز» از اسپانیا واگذار کرد. این اسپانیایی با شکست همه رقبا راهی دیدار نهایی شد تا باقری شانس حضور در گروه شانس مجدد و تلاش برای مدال برنز را داشته باشد. باقری در این جدول، در سه مبارزه متوالی روسیه،هنگ کنگ و ویتنامرا بانتیجه مشابه ٥ بر صفراز پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت.

روزبه روشنی که با پیروزی برابر روسیه و شکست به «دایمان کویینترو» از اسپانیا راهی گروه بازنده ها شده بود، در این مرحله به هنگ کنگباخت و از دور رقابتها کنار رفت.

در پایان مبارزات کاتا تیم ایران شانس کسب چهار نشان برنز توسط شهرجردی و باقری در انفرادی و شهرداری تبربز به همراه تیم ملی ایران در تیمی را دارد. رقابتهای فینال و رده بندی عصر یکشنبه برگزار می شود.

بعد از پایان رقابتهای کاتا، مبارزات بخش کومیته آغاز می شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار برابر کویت گفت: ۲ بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی بود. در این مسابقات پله به پله جلو می‌رویم. کویت تیم قابل احترامی است و ما از گروه صعود کرده ایم و باید مراقب بازیکنانمان برای مرحله بعد باشیم. قطع به یقین تلاش می‌کنیم در این بازی برنده شویم و سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم.

وی ادامه داد اینکه کویت تا کنون شکست نخورده است برای ما مهم نیست و ما کار خودمان را می‌کنیم و ایده‌های ذهن خودمان را در زمین پیاده می‌کنیم.

تیم ملی ایران با ۶ امتیاز صدر نشین گروه است و از ساعت ۱۷:۳۰ در سومین دیدار به مصاف کویت خواهد رفت تا برای کسب صدرنشینی رقابت کند.

کد خبر 6085740

دیگر خبرها

  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار