Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:07:30 GMT

افزايش ميل جنسي با اين مواد غذايي

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۶۸۱۵

خبرگزاري آريا -
قهوه سبب افزايش ميل جنسي در خانم ها مي شود

قهوه براي خواص تحريک کننده آن بسيار شناخته شده است. تحقيقات انجام شده روي موش هاي آزمايشگاهي نيز تايي کرده است که اين نوشيدني به ويژه در خانم ها ميل جنسي را افزايش مي دهد.

** عسل


عسل به تقويت قواي جنسي کمک مي کنند

عسل طبيعي حاوي ويتامين هاي ب و اي و روي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اين عناصر به تقويت قواي جنسي کمک مي کنند.

** آرتيشو


آرتيشو از مواد غذايي مفيد براي افزايش نيروي جنسي است

آرتيشو به دليل ميزان بالاي اسيد فوليک موجود در آن، براي افزايش ميل جنسي هم خانم ها و هم آقايان مناسب است.

** موز


موز باعث توليد تستوسترون و در نتيجه افزايش ميل جنسي ميشود

موز از آن دسته مواد غذايي است که از قديم به عنوان تحريک کننده ميل جنسي شناخته مي شود. موز توليد کننده طبيعي انرژي و حاوي بروملين است که باعث توليد تستوسترون مي شود.

**شکلات تلخ


شکلات تلخ باعث افزايش طول عمر و همچنين افزايش قواي جنسي ميشود

به نظر مي رسد شکلات تلخ دواي هر دردي است و طول عمر را نيز افزايش مي دهد. اين خوراکي محبوب همچين به علت فنيل اتيل آمين موجود در آن سطح انرژي و حالت روحي را بهبود بخشيده و باعث مي شود خانم ها تمايل بيشتري نسبت به رابطه جنسي پيدا کنند.

** سير


سير با افزايش جريان خون و آزاد کردن نيتريک اکسيد باعث افزايش ميل جنسي ميشود

نگران بوي بد دهانتان نباشيد و تا مي توانيد سير بخوريد. از مزاياي بيشمار سير که بگذريم اين را نيز بايد درباره آن بدانيد که با افزايش جريان خون و آزاد کردن نيتريک اکسيد باعث افزايش ميل جنسي مي شود.

** توت فرنگي


توت فرنگي حاوي ويتامين ث است و ميل جنسي را افزايش ميدهد

توت فرنگي که حاوي مقادير زيادي از ويتامين ث است با افزايش جريان خون هر نوع احساس خوبي را در شما زنده مي سازد. کافي است اين ميوه خوشمزه را همراه با شکلات بخوريد تا تاثير آن چند برابر شود.

** خردل


خردل از مواد غذايي بسيار مفيد براي تقويت نيروي جنسي است

احساس تندي و گرمايي که از خوردن خردل به وجود مي آيد و اشک را در چشمان شما جمع مي کند همان چيزي است که باعث زياد شدن ميل جنسي مي شود. در قرون وسطا شهرت اين خاصيت خردل به حدي بود که خوردن آن را در صومعه ها ممنوع کرده بودند.

** دانه کاج


دانه کاج سبب افزايش ميل جنسي مي شود

دانه کاج يکي از منابع غني روي است و همين خاصيت باعث مي شود که تبديل به يکي از مواد افزايش دهنده ميل جنسي شود.
منبع :bartarinha.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواد غذایی ضد التهاب

آفتاب‌‌نیوز :

مواد غذایی ضد التهاب ممکن است به عنوان یک درمان مکمل برای بسیاری از بیماری‌های التهابی مانند بیماری‌های آرتریت روماتوئید، پسوریازیس، آسم، بیماری التهابی روده، لوپوس، تیروئیدیت هاشیموتو و سندرم متابولیک عمل کند. سندرم متابولیک به مجموعه‌ای از بیماری‌ها نظیر دیابت نوع دو، چاقی، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی اتلاق می‌شود.

دانشمندان معتقدند التهاب در همه این بیماری‌ها نقش دارد. بنابراین، پیروی از یک رژیم غذایی ضد التهاب ممکن است به بهبود سلامت فرد مبتلا به سندرم متابولیک کمک کند.

مصرف یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان همچنین می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها بینجامد. مواد غذایی ضد التهاب باید ترکیبی از مواد مغذی، آنتی اکسیدان‌ها و چربی‌های مفید باشد. مواد غذایی که ممکن است به مدیریت التهاب کمک کنند شامل ماهی‌های چرب مانند ماهی تن و سالمون، میوه‌هایی مانند بلوبری، شاه توت، توت فرنگی و گیلاس، سبزیجات خام و یا نیم پز نظیر کلم پیچ، اسفناج و کلم بروکلی، آجیل و دانه ها، زیتون و روغن زیتون، فیبر، حبوبات مانند عدس و لوبیا، ادویه جات مانند زنجبیل و زردچوبه، پروبیوتیک‌ها و پری بیوتیک ها، چای و برخی از گیاهان هستند. به علاوه شایان ذکر است که انواع مواد غذایی سالم باید در رژیم غذایی گنجانده شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید