Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:12:30 GMT

ملوان با پیروزی و سپیدرود با شکست سال 96 را آغاز کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۷۷۹۳

ملوان با پیروزی و سپیدرود با شکست سال 96 را آغاز کردند

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته بیست و نهم این مسابقات ( روز پنجشنبه )، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر استقلال اهواز به برتری رسید و تیم سپیدرود رشت مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شد.
بر این اساس ، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که شانس صعود به رقابت های لیگ برتر را دارد، با هدف پیروزی در این دیدار خانگی پا به میدان گذاشت تا با کسب سه امتیاز این بازی ، همچنان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر باشد.
از طرف دیگر تیم فوتبال استقلال اهواز که وضعیت مناسبی ندارد و در انتهای جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و گزینه اصلی سقوط به مسابقات لیگ دسته دوم صعود می باشد ، برای حفظ حیثیت و انجام یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم ملوان رفت.
البته تیم فوتبال استقلال اهواز در این بازی بسیار خوب ظاهر شد اما این تیم ملوان بود که با حمایت طرفداران خود به پیروزی دست یافت و توانست در نهایت با نتیجه 2 بر یک حریف انتهای جدولی خود را شکست دهد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی خانگی ، همچنان شانس صعود به رقابت های لیگ برتر را دارد اما این تیم از پنج بازی باقی مانده باید سه بازی را خارج از خانه برگزار کند که این امر تا حدی کار ملوان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت که در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است ، در هفته بیست و نهم این مسابقات به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت.
در جریان این مسابقه که در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک گل مغلوب حریف خود شد تا علاوه براینکه صدر جدول این رقابت ها را از دست دهد، سال 96 را با شکست آغاز کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که با مشکلات شدید مالی و مدیریتی مواجه است ، قبل از این بازی در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داشت و هدف این تیم کسب حداقل امتیاز در این بازی بود تا با کسب یک امتیاز، وضعیت مناسب تری در جدول رده بندی داشته باشد.
اما سرانجام تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم نفت مسجد سلیمان متحمل شکست شد تا به رده دوم جدول رقابت های لیگ دسته اول نزول کند.
البته تیم فوتبال سپیدرود رشت از پنج بازی باقی مانده در رقابت های لیگ دسته اول ، در سه مسابقه میزبان است و اگر بتواند دیدارهای خانگی خود را با پیروزی به اتمام برساند، شانس صعود این تیم به رقابت های لیگ برتر زیاد می شود و گزینه اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.
با توجه به بازی های انجام شده لیگ دسته اول کشور و تا پایان هفته بیست و نهم این مسابقات ، تیم گل گهر سیرجان با کسب 53 امتیاز صدرنشین است ، تیم سپیدرود رشت با کسب 51 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی نیز با کسب 50 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است