Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیون در میان مردم ایران گفت: مردم انتظار سازش از روحانیت در برابر دشمنان را ندارند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی‌نسب در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی برهان، امام جمعه فقید مهریز ضمن تسلیت درگذشت این فقید به مردم شهرستان مهریز، ائمه جمعه استان یزد و بیت آن مرحوم اظهار داشت: حجت‌الاسلام برهان از روحانیون شجاعی بود که حرف خود را محکم و قاطع بیان می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، شفافیت در طرح موضوع را از ویژگی‌های حجت‌الاسلام برهان دانست و افزود: این روحانی مبارز جایگاه بسیار خوبی در بین مردم داشت و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز از عملکرد ایشان رضایت داشت.

طباطبایی‌نسب با اشاره به اینکه خلأ وجود شخصیت حجت‌الاسلام برهان در مهریز احساس می‌‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با انتخاب فردی شایسته، خلأ وجود حجت‌الاسلام برهان را پر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیت در اسلام و نظام اسلامی اظهار داشت: مردم از روحانیت انتظار شجاعت و شفافیت دارند و هرگز انتظار ندارند که روحانیون در برابر دشمنان سازش کرده یا کوتاه بیایند.

طباطبایی‌نسب خاطرنشان کرد: الگوی روحانیون ما ائمه اطهار هستند و در روحیه هیچ‌یک از ائمه ما سازش در برابر دشمنان وجود نداشته است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: ایستادگی در برابر دشمنان از برکات نظام اسلامی است و اگر این ایستادگی نبود، نمی‌توانستیم در برابر دشمنان دوام بیاوریم زیرا دشمنان دست به هر اقدامی زدند تا اقتدار کشور و نظام را از بین ببرند اما موفق نشدند زیرا نهضت ما، اقتدار و ایستادگی ملت و نظام ما ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد.

طباطبایی‌نسب با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: همه ما زیر پرچم امام هادی (ع) ‌آمده‌ایم و به وحدت رسیده‌ایم و وحدت و همدلی در سایه ولایت از برکات نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند