Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد حسن نژاد از پایگاه امداد جاده ای شهید رحمت آله اوهانی و پستایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر مرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت .

نماینده مردم مرند و جلفا در یادداستی کوتاه بر دفتر یادبود پایگاه امداد جاده ای با تجلیل از ایثارگری های نیروهای هلال احمر نوشت: با عرض ارادت خاص خدمت ایثارگران حوزه امدادرسانی(نیروهای داوطلب و رسمی هلال احمر) که از تفریحات و تعطیلات عید خود کاسته و درخدمت مردم می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف خودم و مردم مرند و جلفا به شما عزیزان خداقوت گفته و از خداوند منان سلامتی و سعادت برای مردم عزیز و شما عزیزان خواستارم. امیدوارم سال بدون حادثه برای همه باشد.

محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در پست نوروزی شهید عباس عبدالهی هلال احمر مرند با امضای میثاقنامه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبادی گفت: باتوجه به وقع سیلاب در استان‌های جنوبی، از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) تا عصر امروز (۳۱ فروردین)، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: امدادگران هلال احمر در این ۵ روز، عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت زمان، امدادگران ۱۹۳ نفر گرفتار در سیل و آب‎گرفتگی را به مناطق امن منتقل کردند و یک هزار و ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۱۳۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

­کبادی افزود: درحال حاضر در استان سیستان و بلوچستان یک هزار و ۵۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۶۲ تیم از استان‌های کرمان، یزد و فارس مشغول امدادرسانی هستند.

­این مقام مسئول گفت: دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی که امکان عملیات امداد زمینی وجود ندارد، اقلام امدادی را به سیل زدگان می‌رسانند.

­معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: نجاتگران هلال احمر با ایجاد ۳ اردوگاه در شهرستان جاسک، ۸۰ دستگاه چادر در آنجا برای اسکان اضطراری سیل زدگان برپا کردند.

گفتنی است؛ هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی