Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس واحد گرمسار دانشگاه آزاد گفت:یکی از اولویت های ما در واحد گرمسار دانشگاه آزاد توسعه رشته پیراپزشکی است. مقدم رئیس واحد گرمسار دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به روند فعالیت های خود برای دانشجویانی که در این واحد تحصیل می کتند اظهارداشت:یکی از اولویت های ما در واحد این دانشگاه توسعه رشته پیراپزشکی است که تاکید بسیاری بر این موضوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:رشته پیراپزشکی مجموعه ای از رشته است که شامل رشته های علوم آزمایشگاهی،پرستاری مامایی،بهداشت و اتاق عمل می شود.
رئیس واحد گرمسار دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه رشته پرتو پزشکی در گذشته یکی از شاخه های رشته پیراپزشکی بود ادامه داد:پرتو پزشکی در سال اخیر با تغییراتی همراه بوده است.به طوری که سرفصل های آن تغییر کرد و زیر مجموعه ای از رشته مهندسی پزشکی شد.لازم به ذکر است دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کردند با این تغییر روند با همان رشته پرتو پزشکی فارغ التحصیل می شوند.
مقدم بیان داشت:امسال در زمینه دریافت شهریه تخفیف های خوبی صورت گرفت همچنین در سال جدید با کاهش هزینه در مقطع کاردانی و کارشناسی مواجه خواهیم بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر خادم عرفان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موافقت‌های کلی انجام شده تا در دانشگاه علوم پزشکی برای نیمسال تحصیلی جدید در رشته داروسازی دانشجو پذیرش شود.

وی افزود: همچنین پذیرش دانشجوی بین‌المللی علاوه بر دانشجوی داخلی از اهداف این دانشگاه است که امیدواریم زمینه تحقق آن فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: سال قبل هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزوده شد.

خادم عرفان عنوان کرد: در رده بندی‌های بین‌المللی از جمله تایمز شرایط بسیار خوبی در توسط این دانشگاه کسب شد و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم که تداوم این جریان اکنون هم ملموس است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دانشگاه بر اساس سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که موجب ارتقا خوب جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سطح علمی خواهد شد.

خادم عرفان گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال تحصیل هستند.

کد خبر 6064219

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد