Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از عملیات مشترک پلیس البرز با پلیس مشهد و اصفهان خبر داد که منجر به کشف بیش از ۱۱۹ کیلو موادمخدر شد.

سردار کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با استفاده از ۲ دستگاه خودروی پراید و پژوه ۴۰۵ محموله قابل‌توجهی از مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان البرز انتقال دهند، شناسایی خودروهای مذکور در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: به علت اینکه احتمال می‌رفت عناصر قاچاق قبل از رسیدن به مقصد اقدام به تخلیه محموله مواد مخدر از خودروها کنند، موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان هماهنگ شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: درن هایت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بااستقرار در مسیر عبور خودروها در یک عملیات ویژه خودروهای مذکور را شناسایی و پس از توقیف آن‌ها ۶ نفر را دستگیر و در بازرسی از خودروی پراید مقدار ۳۵ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر تریاک و از داخل کپسول گاز خودروی پژو نیز مقدار ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع مقدار ۹۷ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر تریاک از خودروهای مذکور کشف و به همراه متهمان دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار کامرانی صالح در ادامه از کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات دیگری خبر داد و گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد که از طریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری قرار است یک محموله مواد مخدر در پوشش مسافر از جنوب کشور وارد استان البرز شود.

وی افزود: پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت و در ادامه به علت اینکه احتمال می‌رفت عناصر قاچاقچی قبل از رسیدن به مقصد اقدام به جابه‌جایی محموله مواد مخدر کنند، موضوع بلافاصله با ملی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی هماهنگ شد.

سردار کامرانی صالح گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با هماهنگی‌های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، خودروی اتوبوس را در محور مشهد توقیف و تعداد چهار نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از خودروی اتوبوس مقدار ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که در داخل هواکش خودرو جاسازی‌شده بود کشف کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

سردار  احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و سریعاً با صدور دستور توقف، آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر را که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده، پیدا کنند. در ادامه مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم روانگردان شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک سوداگر مرگ در جریان این عملیات گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهم و مواد مخدر کشف شده روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان