Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار بار زائر از امامزادگان استان لرستان بازدید کردند و ۲۰ هزار نفر در زائرسراهای استان اسکان داده شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح آرامش بهاری ایام نوروز امسال در 52 امامزاده در استان لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام 16 خیمه معرفت در امامزادگان و چهار خیمه معرفت در قلعه فلک الافلاک، میدان آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد، میدان آزادگان دورود و مسجد سیدالشهدا در الیگودرز برپا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان عنوان کرد: خیمه معرفت در قالب غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، امربه‌معروف و نهی از منکر و غرفه کودکان برپا شد و حدود 70 مبلغ در خیمه‌های معرفت برنامه‌های معنوی و مذهبی را برای زائران اجرا کردند.

وی به اجرای مسابقه در خیمه‌های معرفت اشاره و بیان کرد: مسابقات متنوعی اجرا و کمک‌هزینه مشهد مقدس، قم و جمکران به‌صورت نقدی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

عباس زاده تصریح کرد: 70 هزار نفر در لحظه تحویل سال در امامزادگان استان حضور داشتند و در ایام نوروز نیز یک‌میلیون و 500 هزار بار زائر از امامزادگان استان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود 200 الی 300 زائرسرا در استان لرستان وجود دارد که ایام نوروز در اختیار زائران قرار گرفت گفت: ایام نوروز حدود 20 هزار نفر در زائرسراهای استان لرستان اسکان داده شد.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی خبر داد

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه های تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است.

وی افزود: در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران و موزه های ستادی در تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • ضرغامی: بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز
  • ضرغامی عنوان کرد: بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز
  • ضرغامی از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی خبر داد
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • اجرای طرح ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی