Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@11:46:28 GMT

در نوروز 96 از تماشاي اين سريال ها لذت ببريد (1)

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۶۶۶۹

خبرگزاري آريا - برترين ها - سولماز محمودي: چند سالي است که تب تماشاي سريال هاي خارجي در ايران بالا گرفته و علاقمندان به فيلم و سريال نيز از اين لحاظ شانس آورده اند، زيرا تعداد سريال هايي آمريکايي، بريتانيايي و غيره کم نيست و حتي بازيگران و ستاره هاي مشهور هاليوودي نيز به بازي در سريال ها روي آورده اند و همين اواخر شاهد بوديم که هنرپيشه هايي مانند نيکول کيدمن، ريس ويثراسپون و شيلين وودلي در سريالي به نام «دروغ هاي بزرگ کوچک» (Big Little Lies) همبازي شدند، تام هاردي در سريال «تابو» (Taboo) نقش اصلي را بازي کرد، سوزان ساراندون در سريالي به نام «دشمني» (Feud) نقش بتي ديويس را ايفا کرد و آنتوني هاپکينز در سريال «وست‌ورلد» (Westworld) طرفدارانش را مسحور بازي زيباي هميشگي اش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از طرفي، ديگر مثل گذشته نيازي نيست که شب ها تا ديروقت بيدار بمانيد تا بتوانيد سريال مورد علاقه تان را دنبال کنيد يا ناراحت باشيد از اينکه به خاطر مشغله زياد نمي توانيد در ساعت خاصي پاي تلويزيون بنشينيد و فيلم ببينيد. با پيشرفت فناوري و ظهور شبکه هايي مانند نتفليکس و وجود اينترنت و امکان دانلود و مشاهده آنلاين فيلم ها و سريال ها، حالا ديگر تعداد بيشماري سريال در دسترس تان قرار دارد که هر زماني که خواستيد بتوانيد به تماشاي آنها بنشينيد.
تعطيلات نوروزي فرصت بسيار خوبي است که تماشاي فصل هاي جديد سريال هاي محبوبتان را از سر بگيريد يا تماشاي سريال جديدي را آغاز کنيد. به همين منظور در اينجا فهرستي از آنهايي که ارزش تماشا کردن در طول اين تعطيلات را دارند جمع آوري نموده ايم که اميدواريم از اينکه براي تماشاي شان وقت مي گذاريد پشيمان نشويد و از آنها لذت ببريد. ريتينگ و امتياز وبسايت IMDB شايد معيار خوبي براي سنجش ميزان کيفيت سريال هايي باشند که معرفي مي کنيم و در تصميم گيري شما تأثير مفيدي داشته باشند.

مجموعه «سياره زمين 2» (Planet Earth II)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 9.7 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 100 درصد

امتياز کاربران گوگل: 97 درصد



مستند «سياره زمين 2» مجموعه اي در مورد طبيعت، محصول شبکه بي بي سي محصول سال 2016 و دنباله اي بر مجموعه «سياره زمين» (2006) است که سر ديويد اتنبرو گويندگي آن را انجام داده و موسيقي متن آن توسط هانس زيمر ساخته شده است. اين مستند که اولين اپيزود آن در ماه نوامبر 2016 از شبکه هاي بي بي سي وان و بي بي سي وان اچ دي در انگلستان پخش شد، اولين سريال تلويزيوني شبکه بي بي سي است که با فرمت 4k ("يو اچ دي" يا "با کيفيت بسيار بالا") توليد مي شود. اين مستند شامل هفت اپيزود مي شود که به ترتيب درباره جزيره ها، کوه ها، جنگل ها، بيابان ها، علفزارها، شهرها و دنياي عجايب است.

کريستوفر هوتن از اينديپندنت درباره اين سريال اينطور مي گويد: «اين مستند بدون شک بهترين مستند تلويزيوني درباره طبيعت است و حتي مي توان گفت يکي از بهترين سريال هاي تلويزيوني تمام ادوار است.» مايکل هوگان از تلگراف نيز اين مجموعه را با سري قبلي آن مقايسه کرده و گفته است: «پيشرفت هاي صورت گرفته در دنياي فناوري باعث شد که در اين مجموعه شاهد کلوزآپ هاي اچ دي و تصاوير هوايي نفسگيري باشيم و ديگر به کار بردن کلماتي با پسوند "ترين" براي اين مستند عادي شده است. همه ما بسيار خوش شانس هستيم که مي توانيم تماشاگر چنين تصاويري از طبيعت باشيم.»



«وِست‌وُرلد» (Westworld)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 9.1 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 89 درصد

امتياز کاربران گوگل: 96 درصد




اين روزها همه از سريال جديد شبکه اچ بي او (همان شبکه اي که سريال "بازي تاج و تخت" و «کارآگاه حقيقي» را پخش مي کرد) صحبت مي کنند که در آن بازيگران مشهوري مانند آنتوني هاپکينز، اوان ريچل وود، تندي نيوتن، جفري رايت، جيمز مارزدن و اد هريس هنرنمايي مي کنند. سريال وسترن علمي-تخيلي مهيجي که فصل اولش به تازگي تمام شده و فصل دومش که شامل 10 اپيزود خواهد بود، قرار است در ماه اکتبر سال 2018 ساخته و پخش شود و اين خبر طرفداران اين سريال را به شدت ناراحت کرده است.

ظاهراً نسخه بازخلق شده اي از فيلم مايکل کرايتون درباره يک شهربازي با موضوع غرب وحشي که پر از اندرويدهايي درست شبيه به انسان ها با نام "ميزبان" است، سال ها است که در حال ساخت توسط شبکه اچ بي او بوده و فقط دو نيروي خلاق مانند جاناتان نولان و ليزا جوي و همچنين قابليت هاي جديد فناوري سي جي آي (تصويربرداري با کمک رايانه) لازم بوده تا اين سريال کليد بخورد. رامين جوادي، آهنگساز سريال هاي «فرار از زندان» و «بازي تاج و تخت»، آهنگسازي اين سريال را نيز انجام داده است. نقدهايي که براي اين سريال منتشر شده اغلب مثبت بوده اند و به خصوص تصاوير، داستان و بازي هاي هنرپيشه هاي آن تحسين شده اند. ده اپيزود اول اين سريال با بودجه 100 ميليون دلاري توليد شده است.



«چيزهاي عجيب‌تر» (Stranger Things)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 9 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 95 درصد

امتياز کاربران گوگل: 96 درصد




کسي فکرش را نمي کرد که سريالي که در تابستان 2016 بي سر و صدا پخشش آغاز شد، روزي برسد که اينقدر محبوب شود و همه از آن حرف بزنند. در فصل جوايز شاهد بوديم که بازيگران جوان اين سريال روي فرش قرمزهاي مختلف ديده مي شدند و کم کم تبديل به ستاره هايي دوست داشتني شدند و در نهايت جايزه انجمن بازيگران فيلم (SAG) بهترين گروه بازيگري در يک سريال درام را از آن خود کردند. شايد سريال «چيزهاي عجيب تر» با تيمي از بازيگراني که اغلب زير 18 سال هستند، در نگاه اول سريالي نباشد که بزرگسالان آن را براي تماشا انتخاب کنند، ولي حالا که ديگر همه از اين سريال علمي-تخيلي و ترسناک حرف مي زنند، بايد هر طور شده آن را تماشا کنيد و چه زماني بهتر از تعطيلات عيد نوروز.

اگر از خودتان مي پرسيد که چرا اين سريال يک دفعه اينقدر گرفت و محبوب شد، بايد اپيزود اول را ببينيد و خودتان به فضاي نوستالژيک دهه هشتادي، حال و هواي اسرارآميز و نيروهاي ماوراء الطبيعه آن اعتياد پيدا کنيد تا متوجه شويد که اين همه سر و صدا براي چيست! آن بچه هايي که روي فرش قرمز مراسم و فرش و قرمز ها مي ديديد، در اين سريال نقش چند دوست را بازي مي کنند که يک روز يکي از آنها ناپديد مي شود و بقيه شان درگير اسرار و نيروهاي ماورايي مي شوند که در نهايت حقايق ترسناکي را برملا مي کند.

شايد مهمترين علت موفقيت اين سريال، انتخاب بازيگران آن بود، از وينونا رايدر کارکشته و توانمند بگيريد تا بچه هاي کم و سن و سالي مانند ميلي بابي براون که براي نقش "ايلِوِن" انتخاب شده بود. ولي نبايد فراموش کرد که در واقع جوهره اعتيادآور و مسحورکننده «چيزهاي عجيب تر» بود که باعث شد هر بيننده با هر سني پاي آن ميخکوب شود. مادرها طي داستان آن، با کاراکتر وينونا رايدر که پسرش گم شده همذات پنداري مي کنند و کودکان با سه پسربچه دوچرخه سواري که مي خواهند هر طور شده دوستشان را پيدا کنند همراه مي شوند و بيننده از تماشاي نيروهاي غيرمنتظره دختربچه اي به نام "ايلون" (به معناي "يازده") به وجد مي آيند. با نزديک شدن تاريخ پخش فصل دوم اين سريال، پيشنهاد مي کنيم زودتر فصل اول آن را تماشا کنيد تا آمادگي تماشاي اپيزودهاي هيجان انگيز بعدي را داشته باشيد!




«گرند تور» (The Grand Tour)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 9 از 10

امتياز وبسايت Amazon.com به اين سريال: 4.5 از 5

امتياز کاربران گوگل: 98 درصد




اگر قبلاً از طرفداران دو آتشه مجموعه «تخت گاز» يا Top Gear بوده باشيد ديگر نيازي به معرفي اين مجموعه نيست و ديگر خودتان مي دانيد که جرمي کلارکسون، جيمز مي و ريچارد هموند، سه مجري تواناي مجموعه "تخت گاز"، پس از اتمام فصل بيست و دوم، و در نتيجه مشاجره لفظي و حمله فيزيکي کلارکسون به تهيه کننده اين مجموعه، از اين سريال جدا شدند و ديگر با آن همکاري نکردند.

ماهيت اين سريال طوري بود که بيننده يا عاشق اين سريال و مجريانش مي شد يا از آنها متنفر مي گشت. علاقمندان به دنياي اتومبيل مي توانند اين سه نفر را با مجموعه جديدي به نام «گرند تور» همراهي کنند که ازAmazon پخش مي شود. در ابتدا توافق شده بود که 36 اپيزود در طول 3 سال پخش شود و اپيزود اول فصل اول در ماه نوامبر 2016 پخش شد و به تازگي اين فصل به پايان رسيده و ريچارد هموند در اينستاگرامش اعلام کرد سري دوم آن در ماه نوامبر 2017 پخش مي شود. پس مي توانيد فصل را ببينيد و منتظر باشيد تا بقيه آن را در پائيز سال آينده تماشا کنيد.




«اين ما هستيم» (This Is Us)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.9 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 89 درصد

امتياز کاربران گوگل: 96 درصد




اين سريال شبکه ان بي سي که به انتهاي فصل اول نزديک مي شود، يکي از قوي ترين درام هاي تلويزيوني اين روزها است که کسي فکرش را نمي کرد با داستان ساده اي که دارد اينقدر در قلب مردم جا باز کند. مايلو ونتيميليا، مندي مور، استرلينگ کي. براون، کريسي متز، جاستين هارتلي و بقيه بازيگران اين سريال دوست داشتني، لحظات شاد و غم و غصه هاي چند نفر را به تصوير مي کشند که همه آنها در يک روز به دنيا آمده اند و به نحوي به هم شباهت دارند و به انحاي ديگر با هم متفاوتند.

اين سريال از زماني که پخشش شروع شده، نقدهاي مثبتي دريافت کرده و نامزد جوايز گلدن گلوب و منتخب منتقدين براي بهترين سريال تلويزيوني شده است. در ژانويه 2017 شبکه ان بي سي اين سريال را تا فصل سوم تمديد کرد و قرار است 36 اپيزود در سه فصل توليد شود. همه اينها را گفتيم که بگوييم اين سريال ارزش تماشايش را دارد و قطعاً بايد آن را تماشا کنيد، ولي حواستان باشد که تماشاي اين سريال بدون اشک ريختن نخواهد بود.




«تابو» (Taboo)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.9 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 78 درصد

امتياز کاربران گوگل: 97 درصد




"تابو" به اين دليل فوراً سر و صدا کرد که تام هاردي هم در خلق آن دست داشته، و هم در آن نقش اول را بازي کرده است و داستانش را نيز خود او همراه با پدرش نوشته است. اين سريال هشت قسمتي درام بريتانيايي که در روز دهم ژانويه 2017 از شبکه بي بي سي وان و اف ايکس پخشش شروع شد، در سال 1814 اتفاق مي افتد و ماجراي جيمز دليني (با بازي تام هاردي) را روايت مي کند که پس از 12 سال که در آفريقا سپري کرده، بعد از فوت پدرش، با 14 الماس دزدي به کشورش باز مي گردد، درست زماني که جنگ با ايالات متحده به پايانش نزديک مي شود. کريستوفر نايهولم و اندرس انگستروم هر يک چهار اپيزود از فصل اول را کارگرداني کرده اند و مکس ريکتر موسيقي متن آن را ساخته است.

نقدهايي که در مورد اين سريال نوشته شده عموماً مثبت و مطلوب بوده اند و منتقدين اغلب بازي هاردي، زيبايي شناسي سريال و جذابيت آهسته آشکار شونده آن را تحسين کرده اند. شخصيت خشن کاراکتر دليني و ظرفيت و توانايي بالاي هاردي براي به تصوير کشيدن چنين شخصيت تاريک و اسرارآميزي، بيننده را پاي سريال نگه مي دارد. با تماشاي اپيزود اول آن مي توان گفت که اين سريال پتانسيل تبديل شدن به يک شوي محبوب را دارد، ولي بايد ديد آيا بيننده آن را مي پسندد يا خير.



«آينه سياه» (Black Mirror)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.9 از10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 96 درصد

امتياز tv.com: 9 از 10




سريالي که چارلي بروکر ساخته حالا هر سه فصلش روي شبکه نتفليکس قرار دارد. «آينه سياه» سريال علمي تخيلي تاريکي درباره فناوري است که اپيزود اول آن «سرود ملي» نام دارد و با سبک متمايزش در روايت خطراتي که پشت صفحه هاي نمايش دستگاه هاي هوشمند وجود دارد، توجه بيننده هاي زيادي را به خود جلب کرده است. با انتقال آن به روي شبکه نتفليکس در سال جاري، اين سريال حالت و جذابيت تاريکش را از دست نداده و حتي تبديل به چيزي بزرگتر شده است.

حالا که در زمان پخش آن آزادي بيشتري وجود دارد و حالت بين المللي تري به خود گرفته است، خالق آن يعني چارلي بروکر براي فصل سوم سنگ تمام گذاشته و اپيزودهايي با تمپوي بالا و البته در عين حال ترسناک خلق کرده است. «آينه سياه» ترسناک ترين چيزي نبود که امسال ساخته شد، ولي با امتيازاتي که وبسايت هاي مختلف به آن داده اند، قطعاً يکي از بهترين سريال هاي امسال است که حتماً بايد تماشايش را شروع کنيد و خودتان را به فصل سوم برسانيد.



«لژيون» (Legion)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.8 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 93 درصد

امتياز کاربران گوگل: 96 درصد




لژيون نام سريالي آمريکايي است که نوآ هالي آن را بر اساس کاراکتر ديويد هالر يا لژيون از دنياي مارول کاميکس براي شبکه اف ايکس ساخته است و با سري فيلم هاي «مردان ايکس» ارتباط دارد. دن استيونز که اين روزها فيلم «ديو و دلبر» از او روي پرده سينماهاي دنياست، نقش هالر را ايفا مي کند که جهش يافته اي است که در سن کم به شيزوفرني مبتلا شده است.

در ماه ژانويه 2017، هشت اپيزود فصل اول اين سريال در مرکز ديزاين پاسيفيک پخش شد که تحسين منتقدين را برانگيخت و بيشترين تحسين ها متوجه بازي هنرپيشه ها به خصوص استيونز و همچنين تصويربرداري و طراحي، و داستان گويي غيرخطي و غيرقابل اعتماد آن بود. حداقل مي توان گفت سريالي خواهيد ديد که با ديگر شوها متفاوت است.


«دشمني» (Feud)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.8 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 81 درصد

امتياز کاربران گوگل: 93 درصد

جوان کرافورد و بتي ديويس، دو ستاره فيلم سينمايي «براي بيبي جين چه اتفاقي افتاد؟» دو نفر از پرکار ترين ستاره هاي تاريخ هاليوود بودند که هنگام فيلمبرداري اين فيلم محصول سال 1962، دشمني و دعوايي داشتند که بسيار سر و صدا کرد. اين درام مستند که اثري از رايان مورفي (تهيه کننده اي با يک جايزه امي) است، جزئيات اين رقابت و نزاع افسانه اي بين اين دو هنرپيشه برنده اسکار را در حين فيلمبرداري اين فيلم و پس از آن روايت مي کند.

سريال «دشمني» نشان مي دهد که چطور اين دو خانم در دوران نزول حرفه خود تقلا مي کردند تا شهرت خود را حفظ کنند و در اين ميان با موانعي مانند تبعيض سني، تبعيض جنسيتي و زن ستيزي روبرو بودند. جسيکا لنگ و سوزان ساراندون به ترتيب نقش کرافورد و ديويس را ايفا مي کنند که اين بازيگر توانمند مجموعاً سه اسکار برده اند. در اپيزود اول که به تازگي به نمايش درآمد، بازيگران ديگري از جمله کاترين زتا جونز و استنلي توچي نيز حضور داشتند. وجود چنين هنرپيشه هايي در يک سريال خودش مي توانند دليلي کافي براي آن باشد که اين سريال را در ليست خود قرار دهيد و در تعطيلات نوروزي حتماً آن را ببينيد.






«ميز سرآشپز» (Chef`s Table)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.8 از 10

امتياز tv.com: 9.2 از 10

تماشاي مجموعه «ميز سرآشپز» به طرز عجيبي اعتيادآور است، فرقي نمي کند که شما اهل آشپزي کردن باشيد يا نباشيد. مهم نيست که اطلاعات شما در چه حد است و اينکه 60 درصد مطمئن هستيد که تربچه چه شکلي است يا اينکه آشپزي حرفه اي در واقع مفهومي تظاهرگرايانه و بيهوده است؛ يک کلام: اين مجموعه براي هر کسي ديدني است.

زيرا تماشاي غذاهاي عجيب و غريب و پيچيده، سرآشپزهاي وسواسي و سختگير و صحبت ها و نظرات ريزبينانه اي که درباره درست کردن يک نيمرو مي دهند، همه و همه براي بيننده جالب است. درست مثل بازي هاي المپيک، لذت تماشاي اين مجموعه با خوردن چيزهاي ارزان قيمت و بيخود بيشتر مي شود! اين مجموعه در تمام کشورها روي شبکه نتفليکس موجود است.






«پيکي بلايندرز» (Peaky Blinders)

امتياز اين سريال در وبسايت IMDB: 8.8 از 10

امتياز وبسايت Rotten Tomatoes به اين سريال: 91 درصد

امتياز tv.com: 9.3 از 10



سريال «پيکي بلايندرز» که پس از جنگ جهاني اول در بيرمنگام رخ مي دهد، داستان خانواده گنگستر شلبي را روايت مي کند که اصالتاً ايرلندي-رومانيايي هستند و به کور کردن دشمنان شان با تيغ مشهورند. کيليان مورفي نقش تامي شلبي (رئيس اين دار و دسته) را بازي مي کند که عاشقش خواهيد شد و در عين حال از او متنفر مي شويد. مقبوليت اين سريال بسيار مثبت بوده و از فيلمنامه، بازي کاريزماتيک بازيگران، سبک تصويربرداري خاص و منحصر بفرد آن بسيار تعريف شده است.
پخش فصل اول اين سريال در سپتامبر سال 2013 از شبکه بي بي سي 2 آغاز شد و تابحال سه فصل آن پخش شده است و در مه 2016 اعلام شد که قرار است فصل هاي چهارم و پنجم آن قرار است ساخته شود که پخش فصل چهارم احتمالاً اواخر سال 2017 آغاز مي شود. نقدهاي مربوط به فصل دوم تابحال مثبت بوده اند و بازي هاي تام هاردي و نوآ تيلور نيز از سوي بسياري از منتقدين مورد توجه قرار گرفته است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سریال جدید «خط رو خط» به تهیه کنندگی سعید کمانی و کارگردانی پریناز آل آقا با موضوع طنز اجتماعی شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

این مجموعه با محوریت فرهنگ آپارتمان نشینی، فضای مجازی، راهنمایی و رانندگی، خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان و ازدواج با نقش آفرینی رضا شفیعی جم، خشایار راد، سالار کریمخانی، حمید نیک نبرد و .... پخش می‌شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت ۸ صبح روز بعد از این شبکه مشاهده نمایند.

از آنجایی که رسالت شبکه نسیم سرگرمی و نشاط است، از این رو برنامه ها و سریال هایی را که تولید می کند با این رویکرد است و مخاطبان و همراهان این شبکه به خوبی می دانند برای ایجاد فضای شاد و مفرح می توانند به این شبکه رجوع کنند. از این رو می توان پیش بینی کرد که این مجموعه سرگرم کننده و فضای شادی داشته باشد. به خصوص موضوعاتی که برای این این سریال در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • سریال‌های تلویزیون بین دو تا سه میلیون بازدید دارند
  • تماشای زیبایی‌های اقوام در «نون‌خ»
  • ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم