Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@11:03:47 GMT

یوونتوس و آلگری در آستانه توافق

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۲۵۵۸

یوونتوس و آلگری در آستانه توافق

خبرگزاری میزان- مربی ایتالیایی و موفق تیم فوتبال یوونتوس در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با ببیانکونری‌‌ هاست. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ماسیمیلیانو آلگری مربی موفق یوونتوسی ها مذاکراتش را با سران باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد آغاز کرده است. این مذاکرات به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و سران باشگاه یوونتوس برای مربی خود یک پیشنهاد فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده می‌شود پیشنهاد تیم یوونتوس به مربی خود تمدید قرارداد تا سال 2020 با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو خواهد بود. البته سران تیم یوونتوس بعد از دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم خود مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا جلسه نهایی را برگزار خواهند کرد.

آلگری 49 ساله اهل لیورنو ایتالیاست و از سال 2014 هدایت تیم یوونتوس را برعهده دارد. شاید می‌توان گفت قهرمانی این مربی ایتالیایی با تیم میلان در فصل 2010-2011 یکی از دلایل انتخاب او توسط سران یوونتوس بود. آلگری در تیم یوونتوس موفق به کسب 2 قهرمانی در سری‌آ ایتالیا، 2 قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده است.

البته این مربی همراه با تیم یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان در سال 2015 هم حاضر بود ولی مقابل تیم بارسلونا شکست خورد تا به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد

باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به او واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است