Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به توجه جدی به تولیدات نمایشی در سال ۹۶ گفت: صداوسیمای فارس تلاش می‌کند دو سریال و یک تله فیلم را تا پایان امسال تولید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز فارس سید تقی سهرابی که برای حضور در مراسم سکانس پایانی تله فیلم جاده به شهرستان فراشبند سفر کردهبود به تشریح تلاش برای ساخت این تله فیلم پرداخت و اظهار داشت: راهبرد صدا و سیمای فارس در سال جدید توجه جدی به تولیدات نمایشی و سریال‌های تلویزیونی است و با برنامه‌ریزی انجام شده، مرکز فارس تلاش می‌کند دو سریال و یک تله فیلم دیگر را تا پایان امسال تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی افزود: مرحله تولید تله فیلم جاده از اسفند ماه سال گذشته شروع و هم اکنون سکانس پایانی این تله فیلم ضبط می‌شود،داستان تله فیلم جاده جذاب است و امیدوارم این تولید رسانه‌ای بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.

وی گفت: با توجه به تدوین همزمان، این تله فیلم در انتهای فصل بهار آماده و از شبکه فارس و شبکه‌های ملی پخش می‌‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس دلیل انتخاب شهرستان فراشبند و دیگر شهرهای جنوب استان برای روایت این داستان را سیاست صدا و سیمای فارس برای توجه به ظرفیت‌های همه استان ذکر کرد و گفت: این اقدام سببآشنایی بیشتر مخاطب با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و زیبایی‌های مناطق دیدنی و جذاب جنوب استان فارس می‌شود.

سهرابی با تاکید بر اینکه صدا وسیمای فارس به دنبال استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقصی نقاط استان است بیان کرد: تلاش کرده‌ایم که صدا و سیما منحصر به شیراز نشود تا از ظرفیت‌هایهمه شهرستان‌ها در قاب تلویزیون استفاده شود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس با اعلام حمایت از تولیدات خارج از مرکز گفت: از همه هنرمندانی که ذوق هنری و توانایی تولید کارهای فاخر را دارند استقبالو تلاش می‌کنیم با حمایت از آنها شاهد تولید آثار با جذابیت‌های هنری در استان فارس باشیم.

براساس این گزارش تله فیلم جاده کاری از مرکزفارس به مدت 80 دقیقه، روایت‌گر مسائل و مشکلات و قصه دو جوان سرخورده و مستاصل است که در یک تصمیم احساسی و آنی خودرویی را سرقت می‌کنند تا با پول فروش آن بتوانند از کشور فرار کنند. یکی پایبند به مسائل فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و روحیه لطیفی دارد و دیگری برعکس به این گونه مسائل پایبند نیست. این دو جوان در مسیرجاده زندگی بااتفاقات وچالش‌هایی روبه‌رو میشوند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی