Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:54:45 GMT

اما و اگرها درباره چای‌هایی که زود رنگ می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۳۹۴۴

مدیرکل نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن پاسخ به برخی اما و اگرها درباره سلامت چای‌های دانه‌ریزی که سریع رنگ می‌دهند، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از چای‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داو هستند و در کارخانه‌های مورد تایید بسته‌بندی شده‌اند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری ایسنا: دکتر بهروز جنت درباره سلامت چای‌های دانه ریزی که سریع رنگ می‌دهند، گفت: باید توجه کرد که صرفا زود رنگ دادن چای به این معنا نیست که در آن از رنگ‌های شیمیایی غیرمجاز استفاده شده است، بلکه در برخی از انواع چای‌های نامرغوب، ممکن است رنگ چای استخراج و سپس به چای معمولی اضافه شود که این کار مجاز است.

وی با بیان اینکه رنگ‌های غیرمجاز، ممکن است در محصولات غیرمجاز و تقلبی که در بازار هستند، استفاده شده باشند، افزود: بر این اساس به مردم توصیه می‌کنیم تا از چای‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داو هستند و در کارخانه‌های مورد تایید ما بسته‌بندی شده و نشان سازمان غذا و دارو را دارند، استفاده کنند.

جنت با تاکید بر اینکه صرفا زود رنگ دادن چای به این معنا نیست که در آن از رنگ‌های شیمیایی غیرمجاز استفاده شده است، افزود: اگر محصولی از سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کند، آن محصول به طور مداوم کنترل می‌شود.

مدیر کل نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو همچنین اظهار کرد: این موضوع در دنیا هم یک تکنولوژی شده است؛ به این صورت که رنگ چای‌هایی را که خیلی مرغوب نیستند، استخراج کرده و از آن برای چای‌های مرغوب‌تر استفاده می‌کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • تمام؛ مالکیت سرخابی‌ها توسط AFC تایید شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد