Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:46:04 GMT

۱۷۰۰ شغل برای جامعه هدف بهزیستی لرستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۶۲۸۴

۱۷۰۰ شغل برای جامعه هدف بهزیستی لرستان ایجاد شد

خرم آباد- مدیرکل بهزیستی لرستان از ایجاد هزار و ۷۶۵ شغل برای مددجویان بهزیستی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدلله حیدری ظهر امروز دردومین جلسه شورای معاونین بهزیستی لرستان ضمن تبریک سال نو، به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال جدید همه همکاران باید با همدلی، همکاری و همت مضاعف، سعی و توان خود را در تحقق اهداف این شعار به کار ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تبیین اولویت ها و برنامه های سال جدید پرداخت و گفت: بنا به تاکید ریاست محترم جمهوری، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب روجوع می بایست در اولویت کارها قرار بگیرد و با هم افزایی و همفکری ظرفیت های جدید ایجاد کنیم و با مستند سازی فعالیت ها، نظارت جدی بر مراکز دولتی و غیر دولتی، تلاش در راستای صرفه جویی منابع و توزیع عادلانه وظایف کارکنان و دریافت پیشنهادات راهبردی همکاران و اعمال آنها در اجرای برنامه ها بتوانیم دستیابی به اهداف سازمان را تحقق ببخشیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به ایجاد هزار و ۷۶۵ شغل در سال گذشته اظهار داشت: برش کشوری ما ایجاد هزار و ۳۷۸ شغل بوده که توانسته ایم، ۳۸۷ شغل بیش از تعهد خودمان ایجاد کنیم و این موفقیت مرهون زحمات همکاران پرتلاش در بهزیستی لرستان است.

حیدری افزود: این تعداد شغل ایجاد شده در سال گذشته از طریق اعطای تسهیلات خود اشتغالی، کمیسیون ماده ۲۶، پرداخت حق بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی، سرمایه کار بلاعوض و...ایجاد شده و امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات مضاعفی و بهتری به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی به حذف کاغذ در صدور ماموریت های اداری و مرخصی کارکنان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور ماموریت و مرخصی کارکنان از طریق اتوماسیون اداری، استفاده از کاغذ را از این چرخه حذف و گامی هر چند اندک، در حفظ محیط زیست و صرفه جویی منابع برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی

اعضای شورای شورای شهر تهران نظرات خود را در مورد اقدامات بهزیستی در تهران بیان کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش رئیس بهزیستی کشور به بیان نظرات خود پرداختند و نرگس معدنی‌پور با بیان اینکه تهران با چالش‌های زیادی روبه‌روست؛ اما مدیریت این چالش‌ها با همکاری بین بخشی امکان‌پذیر است، گفت: مهم‌ترین دغدغه تهرانی‌ها رفع آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی است که همکاری شهرداری و بهزیستی تأثیر زیادی بر حل این چالش دارد.

لزوم توجه بهزیستی به خشونت‌های خانوادگی

وی با بیان اینکه خشونت‌های خانوادگی از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه شود، اظهار کرد: عمده آسیب‌ها متوجه بانوان است که قرار بود بهزیستی مکان‌هایی را بابت ایجاد سرپناه برای این افراد ایجاد کند و همچنین بهزیستی در شیوع و کاهش سن خودکشی نقش موثری دارد و سوال اینجاست که برای مهار و کنترل خودکشی چه اقداماتی انجام شده است؟.

عضو شورای شهر تهران با طرح این سوال که سازمان بهزیستی در راستای عملیاتی شدن شهر دوست‌دار سالمند چه اقداماتی انجام داده؟ تصریح کرد: کودکان تحت پوشش بهزیستی زمانی که به سن قانونی می‌رسند باید بهزیستی را ترک کنند و سوال اینجاست که برای ورود این کودکان به چرخه جامعه چه اقداماتی انجام شده است.

سوده نجفی نیز ضمن تشکر بابت اقدام سپاه پاسداران در راستای تنبیه متجاوز و عمل به وعده صادق گفت: یکی از معضلات تهران فعالیت‌های کودکان کار است که نهاد بهزیستی در راستای قانون می‌بایست با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف نسبت به شناسایی، جذب و توانمندسازی این کودکان اقدام کند و جای سوال است که چه تعداد کودک کار در شهر تهران فعال هستند و به چه میزان این کودکان توسط بهزیستی توانمند شده‌اند؟.

آمارهای متفاوتی در مورد تعداد کودکان کار بیان می‌شود

وی با اشاره به اینکه آمارهای متفاوتی در مورد تعداد کودکان کار بیان می‌شود، ادامه داد: من عدد ۱۷ هزار و ۷۰ هزار نفر را شنیده‌ام و بهزیستی اعلام کند که چه تعداد کودک کار در تهران داریم و به چه میزان از اتباع خارجی هستند؟.

ناصر امانی نیز با بیان اینکه از رئیس سازمان بهزیستی می‌خواهم که اعلام کند که در یکسال گذشته چه اقدامات مشترکی بین شهرداری و سازمان بهزیستی انجام شده است؟ تصریح کرد: شهرداری و بهزیستی در حوزه‌های مختلف همچون افراد کارتن خواب، زنان سرپرست خانواده و غیره همکار هستند؛ اما نشانه‌ای از کار مشترک در این زمینه نمی‌بینیم.

تشکری هاشمی نیز با بیان اینکه جا دارد که در مورد حمل و نقل معلولین تشکر کنیم اما این امکان کافی نیست، اظهار کرد: این در حالی است که سازمان بهزیستی در این زمینه مسئول است و خواستار آن هستیم که اعلام کند که در مورد مناسب سازی معابر در یکسال اخیر چه اقداماتی انجام داده و در مورد ارائه حق پرستاری به افراد دارای معلولیت شدید هم چه اقداماتی انجام داده است؟.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان