Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:26:39 GMT

سرمربی تیم سپاهان اصفهان: نتیجه بازی عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۱۴۲۳

سرمربی تیم سپاهان اصفهان: نتیجه بازی عادلانه بود

به گزارش ایرنا زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: انتظار چنین مسابقه سنگینی را داشتم به همین جهت تذکرات لازم را به بازیکنانم داده بودم.
وی با بیان اینکه از لحاظ انگیزه دچار افت نشدیم افزود: سعی داشتیم در ابتدای بازی کنترل میدان را در اختیار بگیریم اما حریف بسیار بهتر از ما ظاهر شد و توانست دروازه ما را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پس از دریافت گل سعی کردیم با بازی سازی رو به جلو حرکت کنیم و موفق شدیم گل تساوی بخش را به ثمر برسانیم گفت: در ادامه هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند اما به گل نرسیدند.
کرانچار اظهارکرد:در نیمه دوم نیز سعی کردیم با مدیریت بهتر حریف را کنترل کنیم اگرچه در 10 دقیقه آخر توانستیم با چند پاس گل شانس گلزنی خوبی ایجاد کنیم اما متاسفانه ناکام بودیم.
وی به کسب سهمیه آسیایی اشاره کرد و گفت: با باخت تراکتورسازی هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی داریم لذا تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به این مهم برسیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به این که در نیمه اول در خط دفاع بسیار بد بودیم ادامه داد:پیوند عارف غلامی و کولیبالی در قلب خط دفاع بسیار عالی بود و از آنها بسیار راضی هستم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 31 امتیاز در رده یازدهم، و تیم سپاهان اصفهان با کسب 36 امتیاز در جایگاه ششم است.
6037
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باتوجه به اقدامات خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده، فضای خلق ایده‌ها، افکار و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع در بازدید از مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که مسئولان شهری و شهرداری و مدیریت این شرکت و کارکنان آن فراهم کردند فضای خلق ایده‌های جدید، افکار جدید و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای آن‌که مردم و آحاد مختلف بتوانند تفریح سالم و متنوعی را داشته باشند فضای خوبی در پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سپاهان ایجاد شده است، افزود: امیدوار هستم کارهای خیلی خوبی که بخشی از آن با تلاش خستگی‌ناپذیر مدیریت و کارکنان شرکت انجام شده، بخشی دیگر در حال انجام است و قسمتی در فاز برنامه قرار دارد، هر کدام به نوبت برای خدمت‌رسانی به مردم فعال شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این مسیر خدمت‌رسانی برای ایجاد محوطه‌هایی از جنس گردشگری، تفریح و نشاط و به ویژه محل‌هایی که مردم احساس احترام کنند، خلق شده و از نظر مسائل ایمنی موارد رعایت شده تا شهروندان و گردشگران بتوانند از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌مند شوند.

سامع در رابطه با اقدامات مدیریت شهری اصفهان برای اجرای ابرپروژه‌های تفریحی اضافه کرد: پروژه‌های شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سه سطح ابرپروژه‌های بلند مدت، ابرسازه‌های تفریحی میان مدت و پروژه‌های تفریحی کوتاه مدت، تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون پروژه‌های کوتاه مدت به اجرا رسیده است، میان مدت‌ها در حال اجرا یا چگونگی اجرا قرار دارد و امیدواریم با تمرکزی که شورا در برنامه بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرد و جمع‌بندی پیشنهادات خوب مطرح شده در شورای اسلامی شهر اصفهان و جلسات کمیسیون تلفیق این موارد جمع‌بندی و پس از آن وارد فاز اجرا شود.

کد خبر 739426

دیگر خبرها

  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان