Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی گل‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان اظهار داشت: هندیجان مادر شهر حوزه انتخابیه و از قدمت زیادی برخوردار بوده و لازم است به این مردمان نجیب توجه ویژه‌ای بکنیم.

وی افزود: مردمان هندیجان شریف، نجیب هستند. این شهر پیشانی استان خوزستان، دروازه ورودی استان از سمت بوشهر، آبروی خوزستان لذا باید به‌صورت متفاوت به آن نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: الحمدلله هندیجان در کشاورزی، شیلات، صید و صیادی، تجارت، لنج و کالای مبادلات مرزی، قابلیت توسعه و ایفای نقش دارد.

وی گفت: مزیت‌ها، قابلیت‌ها و جایگاهی که هندیجان دارد بسیاری از شهرستان‌ها در سطح کشور ندارند و می‌بینید که این منطقه سرشار از استعداد و توانایی بالقوه‌ای است لذا ما تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا هندیجان به جایگاه واقعی خود برسد.

گل‌مرادی عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی مردم هندیجان خستگی‌ناپذیری آن‌ها است، مردم هندیجان با سختی‌ها بزرگ‌شده، با سختی‌ها زندگی می‌کنند، این مردم بسیار صبور و پرطاقت هستند.

وی افزود: مردم هندیجان آدم‌های توانمندی هستند پس بنابراین ما نیروی کار، نیروی انسانی قوی و بسترهای لازم را در این شهرداریم، لذا هیچ بهانه برای کار نکردن و توسعه نیافتن هندیجان وجود ندارد.

نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در مسائل ریز گردها در استان خوزستان بیان کرد: برای توسعه هندیجان باید دست‌به‌دست هم داده و اجازه ندهیم عواملی مانع پیشرفت، حاشیه‌سازی و کارشکنی کنند. باید همه توان خود را برای نجات هندیجان بکار ببریم.

وی گفت: امیدواریم مدیران و مسئولان هندیجان در حال حاضر می‌شود به آن‌ها تکیه و انتظار داشت. مسئولان این منطقه باانگیزه هستند. هر مدیری در جایگاه قانونی خود کوتاهی کند باید بودن تعارف کنار گذاشته شود.

گلمرادی عنوان کرد: نباید اجازه بدهیم که عواملی مانع پیشرفت هندیجان شود، نباید به مدیرانی اجازه بدهیم که تعهد و توان ندارند و باعث عقب‌ماندگی این شهر شده‌اند، در این جایگاه‌ها قرار گیرند اما در آن‌سوی قضیه مدیران لایق و زحمت‌کش را باید تشویق کنیم.

وی درباره تعطیلی کنگره ملی شعر خلیج‌فارس بندر هندیجان افزود: ما باید ارزش‌های این نظام را پاس داشته وزنده نگه بداریم. فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: همه ما باید داشته‌های این کشور را حفظ و ارج بگذاریم خلیج همیشه فارس باید از دست‌اندازی دشمنان محفوظ بماند.

وی گفت: صیانت کردن از نام بلند خلیج‌فارس با شعار محقق نمی‌شود، باید کار عملی صورت گرفته و برگزاری این همایش یک ضرورت، در جای خود بسیار مهم و لازم است.

گل‌مرادی عنوان کرد: نباید به بهانه اعتبار این همایش‌ها کنار گذاشته شود، اقدامات حفظ نام بلند خلیج همیشه فارس سرمایه‌گذاری برای ملت ایران و آیندگان ایران اسلامی است، هزینه‌تراشی نیست.

وی افزود: به چه دلیل همایش ملی شعر خلیج‌فارس بندر هندیجان تعطیل‌شده خیلی اطلاع ندارم اما این آمادگی را اعلام که از برگزاری مجدد این کنگره حمایت جدی کنم.

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس بیان کرد: شما خبرنگاران زحمت بکشید از طریق فرماندار موضوع را پیگیری و هر جای که نیاز باشد همکاری و کمک می‌کنیم.

وی گفت: برگزاری کنگره ملی شعر خلیج‌فارس باید به‌صورت باشکوه، پررنگ، برجسته برگزار شود چراکه اهمیت نام خلیج همیشه فارس برای ما ایرانیان مهم است حتماً شما حرکت کنید و ما هم پشتیبانی لازم را خواهیم کرد.

گل‌مرادی عنوان کرد: پیشنهاد بنده به شما این است که جلسه بگذارید تا به‌صورت ویژه موضوع را پیگیری و برنامه‌ریزی برای آن داشته باشیم. بنده به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهم داد نام بلندآوازه خلیج همیشه فارس در حوزه انتخابیه کم‌رنگ شود.

وی درباره تحریم مجدد آمریکا بعد از برجام افزود: این رفتار آمریکا طبیعی است ما انتظارات بیشتر از آن‌هم داریم در بداخلاقی، بدعهدی، چراکه آن‌ها دشمنان قسم‌خورده این نظام هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند که هیچ‌گاه نمی‌شود به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، در بحث برجام خواسته‌ایم به دنیا نشان بدهیم که ما یک کشور وفادار به عهد خود هستیم.

وی گفت: الحمدالله آمریکا در بحث برجام با بداخلاقی و بدعهدی بازنده چهره پلید خود را به همه جهانیان نشان داد، اگرچه همه دنیا می‌دانند که آمریکا فریب‌کار و بدعهد است؛ اما متأسفانه بسیاری از رهبران ممالک جهان ضعیف بوده و توانایی مقابله با آمریکایی وحشی را ندارند.

گل‌مرادی عنوان کرد: بسیاری از کشورها مسئولان کم‌جرئت، شهامت، کم اراده هستند و در مقابل آمریکای گستاخ ذلیل بوده و نمی‌توانند با زورگویی‌های او مبارزه کنند.

وی افزود: بنابراین افتخار این نظام و کشور وجود مقام معظم رهبری است که بسیار محکم و بااراده پولادین در مقابل وحشی‌گری‌های آمریکای خبیث ایستاده‌اند و همه ملت مسلمان ایران از رهبر عالی‌قدر خود پشتیبانی می‌کنند.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر عزیز ما باشهامت در مقابل استکبار ایستاده‌اند و همین باعث عصبانیت آن‌ها شده به همین خاطر بود که حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی گفت: دشمنان ناجوانمرد ملت شریف ایران که با همین دشواری‌ها و ناملایماتی که در کل دنیا برای آن‌ها ایجاد کرده‌اند که اذیت و آزار ببینند تا از این نظام دلسرد شوند، اما این دشمنان گستاخ کور خوانده‌اند ملت ما وفادار به همه آرمان‌های خود و انقلاب اسلامی است.

گل‌مرادی عنوان کرد: ملت ما با استوار، صبور و سختی‌های زیادی را تحمل و تجربه کرده اما هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکرده است اکنون هم به خاطر اینکه مسئولیت مسئولان و مدیران اجرایی کشور سنگین بوده و باید برای مردم متفاوت خدمت کنند.

وی افزود: مسئولان باکم کاری نباید به اهداف دشمنان کمک کنند و باید باکار انقلابی مشکلات، معیشت، اشتغال جوانان را حل و اجازه ندهند تا اهداف پلید استکبار جهانی به نتیجه برسد، در زیر چتر ولایت‌فقیه و در راستای رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری باید شبانه‌روز در سال 1396 تلاش و بر اساس شعار سال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بخش عمده‌ای از این مشکلات را در همین دوره باقی‌مانده عملی کنند.

نماینده مردم بندر هندیجان بیان کرد: درواقع اقدام و عمل لازم است و دیگر وقت شعار و سخنرانی نیست، ما باید از صبر و حوصله مردم تشکر و قدردانی کنیم این مردم سزاوار بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ راهبرد اساسی در حوزه کشاورزی مازندران تعریف شد

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی ظهر سه شنبه در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: کلیدواژه شعار سال در سال‌های اخیر، تولید است که بیشتر آن به جهاد کشاورزی مربوط می‌شود و رویکرد امسال آن با مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: جهش تولید علاوه بر انجام تکالیف و مأموریت‌های متداول نیازمند کار دانش بنیان و استارتاپی است و همه برنامه‌های سازمان باید پیوست فرهنگی و مردمی داشته باشد.

مؤمنی با بیان اینکه در پروژه‌ها باید تعلق به مردم لحاظ شود و مردم پروژه‌ها را متعلق به خودشان بدانند، افزود: امسال ۵ راهبرد اساسی در سازمان خواهیم داشت که شامل توسعه پرورش دام سبک و سنگین و جهش در تولید گوشت قرمز، جهش در شناسنامه دار کردن واحدهای تولیدی و توسعه صادرات محصولات کشاورزی، جهش در تولید محصول سالم با نگاه ویژه به برنج، جهش در تولید محصولات گلخانه‌ای و کم آب به ویژه در شرق مازندران و جهش در اقتصاد دریا پایه با تکیه بر توسعه پرورش ماهی در قفس و ماهیان خاویاری است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران به اقدامات لازم برای دستیابی به این رویکردها اشاره کرد و گفت: برای اینکه به این اهداف دست پیدا کنیم لازم است علاوه بر توسعه سرمایه گذاری دستورالعمل‌ها بروزرسانی و اصلاح شود و تعاونی‌ها و اصناف کشاورزی توانمندسازی شده و بکارگیری شوند.

وی در ادامه افزود: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، توسعه پایانه‌های صادرات محصولات کشاورزی، بهره‌گیری از تجربه و دانش کشاورزان پیشرو و استفاده از داده‌ها و اطلاعات صحیح و دقیق از دیگر اقدامات لازم برای دستیابی به این اهداف است.

مؤمنی تصریح کرد: مردم در صورتی در امور مشارکت خواهند داشت که برای آنها خلق ثروت و رشد سرمایه‌های خرد و کلان را به همراه داشته باشد.

وی بر ایجاد شهرک شیلاتی و ماهی در قفس همراه با واگذاری زمین در استان مازندران، تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در طرح‌ها و پروژه‌ها، زمان بندی برنامه‌های تحولی و ایجاد رضایت مردم همراه با تسهیل، تسریع و تکریم تاکید کرد.

کد خبر 6062853

دیگر خبرها

  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • ۵ راهبرد اساسی در حوزه کشاورزی مازندران تعریف شد
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • زنگ خطر برای خلیج فارس و دریای عمان به صدا درآمده است!