Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛محمد علی طالبیمعاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: بهره گیری از ابزارهای نوین و همچنین فعالیت توسط تشکل ها و دستگاههای مختلف برای بزرگداشت روزهای 14 و 15 خرداد با پیگیری مسئولان و فرمانداران در سطح شهرستان‌ها لازم است .
طالبی افزود: تقارن سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد با ماه رمضان فرصت خوبی برای برنامه ریزی و استفاده از آن برای انتقال افکار بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف 14 و 15 خرداد باید با برنامه‌ریزی مناسب و مورد نیاز و تدوین برنامه‌های شاخص با هدف معرفی اندیشه‌های امام(ره) به نسلی که درک کمتری از ایشان داشته اند از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.
معاون استاندار یزد گفت: می طلبد در قالب برنامه های مناسب با بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان همواره نسبت به زنده نگهداشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی اقدام شایسته کرد.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیشرو و برنامه‌های متنوع مناسبتی که همزمان با آن برگزار می‌شود خواست تا برنامه‌هایی که با یاد و نام شهدا برگزار می‌شود مسائل جناحی و حزبی در آن مطرح نشود.
طالبی همچنین یادآور شد: باید از برنامه‌هایی که با بودجه دولتی و نهادهای انقلابی برگزار می‌شود بهره‌برداری انتخاباتی نشود و همه برنامه ها در چارچوب مقررات صورت گیرد.
همچنین دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: 14 کمیته برای برگزاری مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در استان پیش‌بینی شده که بخاطر تقارن با سالروز شهادت سومین شهید محراب(ره) و دیگر مناسبت‌ها برنامه‌های پرمحتوا و جامعی در نظر گرفته می‌شود.
سعید زارع بر همکاری جدی تمام مردم و دستگاه های اجرایی بر برگزاری 14 و 15 خرداد و سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تاکید کرد.
در سال گذشته همزمان با 14 و 15 خردادماه و در یزد 9 شهرستان تابعه این استان ویژه برنامه های متنوع با همکاری مردم و تشکل ها برگزار شد.
انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود

ایسنا/زنجان امام‌جمعه صائین‌قلعه گفت: یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: جهش تولید از موضوعاتی است که همه ساله در نام‌گذاری سال‌ها مورد توجه مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه است، مسئولان قوای سه‌گانه باید با وحدت و همدلی تلاش کنند اهداف عالی آن را محقق سازند.

امام‌جمعه صائین‌قلعه با توضیح اینکه مردم ما همواره نقش بی‌بدیلی در صحنه‌های مختلف انقلاب ایفا کرده‌اند، متذکر شد: انقلاب اسلامی با وجود همین مردم به پیروزی رسید و اگر حضور مردم نبود قطعاً در ۸ سال دفاع مقدس سرنوشت دیگری رقم می‌خورد.

وی با توضیح اینکه مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: این حضور مردم است که از نظر سیاسی اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را قوی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید