Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:57:48 GMT

العین امارات در خانه از پس الاهلی عربستان برنیامد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۳۷۴۵

العین امارت در خانه با نتیجه دو بر دو مقابل الاهلی عربستان متوقف شد. با این نتیجه نماینده عربستان به صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، بین تیم‌های العین امارات و الاهلی عربستان برگزار شد که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. در این دیدار، اسلام احمد (6) و عمر عبدالرحمن (84، پنالتی) برای العین و السوماه (43 و 89) برای الاهلی گل‌زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برگزاری این دیدار، الاهلی عربستان با 8 امتیاز در رده نخست گروه قرار گرفت و پس از آن ذوب‌آهن ایران با 7، العین امارات با 6 و بنیادکار بدون امتیاز در رده دوم تا چهارم قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که در دیدارهای قبل دو پیروزی ارزشمند را برابر العین و الوحده کسب کرده بود، به مصاف قهرمان فصل گذشته می رود.

ببرها که در بازی های اخیر فرم خوبی را آغاز کرده و نتایج خوبی کسب کرده اند و حتی در جدول رده بندی نیز چند پله بالاتر آمده اند، امشب برای رسیدن به جایگاه هشتم جدول رده بندی تلاش می کنند تا بتوانند از رتبه های پایین فاصله بگیرند.

در این مسابقه و به مانند تمامی دیدارهای قبلی کلباء، مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. ستاره ایرانی که این فصل تأثیرگذارترین بازیکن ببرها بوده، امید زیادی دارد تا مقابل تیم اصلی خود در امارات بدرخشد.

قایدی که با جدایی از استقلال راهی شباب الاهلی شد، فصل قبل به صورت قرضی به جمع آبی های تهران بازگشت و در این فصل نیز با یک قرارداد قرضی دیگر راهی اتحاد کلباء شده که طبیعتا در تابستان باید به شباب الاهلی بازگردد و مدیران این باشگاه درخصوص آینده او تصمیم گیری کنند.

ستاره ایرانی کلباء که در این فصل 9 گل به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته تا درخشش فوق العاده اش سبب شود شایعاتی درخصوص انتقال احتمالی او به تیم های اروپایی منتشر شود.

دیگر خبرها

  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان