Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - فوتبال استان بوشهر یک بار دیگر در انتظار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است و حالا همه امید استان به تیم پارس جنوبی جم است که می‌تواند با کسب نتایج مناسب در سه هفته پایانی، صعود کند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - رضا رئیسی: بعد از حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال کشور، شور و شوق بسیار زیادی در بین اهالی فوتبال استان بوشهر ایجاد شد ولی شاهین چند سالی بیشتر در لیگ برتر دوام نیاورد و سوء مدیریت خیلی زود روزهای خوش فوتبال استان بوشهر را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که استان بوشهر نماینده‌ای در سطح اول فوتبال کشور ندارد و هر چند ایرانجوانی‌ها چند بار به صعود به لیگ برتر نزدیک شده‌اند ولی نتوانستند پای خود را از لیگ دسته اول فراتر ببرند و فعلا هم که برای نرفتن به دسته پائین‌تر تلاش می‌کنند.

در سال‌های اخیر علاوه بر تیم‌های سنتی فوتبال استان بوشهر،‌ تیمی در جنوب استان بوشهر ظهور کرده که با مدیریتی توانمند پله پله لیگ‌های دسته سوم و دوم را طی کرده و امسال هم در لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده‌هایی بالایی قرار دارد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان نماینده استان بوشهر حضوری درخشان در لیگ دسته اول فوتبال داشته است و هم‌اکنون به عنوان یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

امید همه مردم به پارس جنوبی جم است تا امتیازهای باقی‌مانده را جمع کند و راهی لیگ برتر شودمردم استان بوشهر حالا انتظار لیگ برتری شدن یکی دیگر از نمایندگان خود را می‌کشند و امید همه مردم به پارس جنوبی جم است تا امتیازهای باقی‌مانده را جمع کند و راهی لیگ برتر شود.

در حالی که تنها سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول مانده است، سپیدرود رشت با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پارس جنوبی‌جم و ملوان انزلی با ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

پارس جنوبی جم این هفته میزبان ملوان بندر انزلی است که با پیروزی در این مسابقه بخش زیادی از راه صعود را طی خواهد کرد. این تیم هفته آینده در اهواز به مصاف استقلال می‌رود و در هفته پایانی نیز میزبان بادران تهران است.

همه فوتبال‌دوستان بوشهری به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هواداران مقابل ملوان حمایت‌مان کنند.

مهدی تارتار بیان داشت: همیشه گفته‌ام در برابر تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، به مشکل نمی‌خوریم. بازی گذشته این مسئله در سیرجان مشخص شد. بازی با ملوان هم اینگونه خواهد بود.

وی افزود: ملوان تیم ریشه‌داری است و باید بتوانیم پله پله مسیر را ادامه دهیم. از هواداران می‌خواهم در بازی با ملوان حمایتمان کنند و به ورزشگاه بیایند.

مربی پارس افزود: ما همه کار کرده‌ایم و هواداران هم انصافا حمایت خوبی داشتند اما این بار برای بازی با ملوان از کل استان بوشهر می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و کمک کنند تا انشاءالله یک برد دیگر را جشن بگیریم.

پارس جم شایسته حمایت است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: تیم پارس جنوبی جم تاکنون نماینده‌ شایسته‌ای برای استان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور بوده است و شایسته حمایت است.

برای همه آنان که مقدور است با حضور در ورزشگاه از این تیم خوب حمایت کنندسکینه الماسی با بیان اینکه مسابقات باقی‌مانده در لیگ دسته یک بسیار حساس است گفت: با مسئولین تیم و باشگاه مرتباً در تماس هستم واز آخرین وضعیت تیم مطلع هستم و بسیار امیدوارم که به‌زودی آرزوی دیرینه مردم برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران محقق شود.

الماسی به بازی حساس این تیم با ملوان انزلی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تیم پارس جم گفت: برای همه آنان که مقدور است با حضور در ورزشگاه از این تیم خوب حمایت کنند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تیم تاکنون نتایح خوب و مثبتی گرفته است که در تماس‌های متعدد به آقای تارتار تبریک گفته‌ام و این تیم خوب امروز بیش از هرزمان دیگری نیاز به حمایت هواداران دارد تا بتواند از سد حریفان خود بگذرد.

الماسی با بیان اینکه بازی باملوان بندر انزلی بسیار حساس است گفت: اطمینان دارم بیشترین تعداد هواداران برای تشویق و حمایت از تیم به ورزشگاه می‌آیند و ضمن تشویق تیم فرهنگ غنی و پرافتخار این دیار را نیز به نمایش می‌گذارند.

آماده هرگونه حمایتی هستیم

فتح الله نوروزی فرماندار جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : هر حمایتی نیاز باشد در خدمت تیم هستیم.

وی افزود: تلاش های بازیکنان و کادر فنی عالی بوده است و بحمدالله شور و نشاط خوبی در شهرستان ایجاد شده است.

نوروزی با دعوت از هواداران برای حمایت از تیم افزود : تمهیدات لازم برای حضور پرشور تماشاگران اندیشیده شده است.

فرماندار جم موفقیت پارس جم را موفقیت فوتبال استان عنوان کرد و گفت : برای موفقیت تیم، همراه و همگام با کادر باشگاه هستیم.

همه استان حامی پارس جنوبی جم

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اطلاعیه بازی در شهرستان‌های جنوبی بوشهر نصب شده است و اطلاع رسانی خوبی شده است.

سید علی موسوی افزود: پیش‌بینی می‌شود هواداران بسیاری از شهرستان های استان بوشهر و همچنین شهرستان‌های پارسیان هرمزگان و مهر استان فارس نیز حضور یابند.

وی خواستار همراهی بیشتر تماشاگران با لیدرها شد و بیان داشت: با همراهی و همکاری ارزشمند فرمانداران جنوب استان، اتوبوس‌هایی نیز برای رفاه تماشاگران از شهرستان‌های همسایه تمهید شده است.

تماشاگران ورزشگاه را پر کنید

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی با ملوان بسیار سخت و دشوارتر از گل‌گهر خواهد بود و انشاءالله با توکل بر خدا و حمایت هواداران خوب استان بوشهر، بتوانیم ملوان را شکست دهیم.

از همه هواداران خوب پارس جنوبی جم خواهش می‌کنم در دو بازی باقی مانده که در جم برگزار می‌شود ورزشگاه را پر کنندمحمود خمیسی اضافه کرد: از همه هواداران خوب پارس جنوبی جم خواهش می‌کنم در دو بازی باقی مانده که در جم برگزار می‌شود ورزشگاه را پر کنند.

وی ادامه داد: پیروزی برابر ملوان و بادران خیلی برای ما مهم می باشد و وقتی ورزشگاه پٌر شود ما راحت تر می توانیم پیروز شویم.

خمیسی افزود: حتما هواداران و مردم استان بوشهر و همه علاقمندان به فوتبال در جنوب کشور از تیم پارس با حضور در ورزشگاه حمایت کنند تا پارس جم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

دعوت از مردم برای حضور در ورزشگاه

امید سینگ بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به دیدار با گل گهر سیرجان اشاره کرد و اظهار داشت: بازی خیلی سخت و دشواری بود که خدارو شکر توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: بازی با ملوان در هفته آینده بسیار حساس است و با توجه به اینکه بازی در جم برگزار می‌شود امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم پیروز شویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

این بازیکن اضافه کرد: در بازی با ملوان انتظار داریم مردم و هواداران به ورزشگاه بیایند تا با پیروزی برابر ملوان، صعود پارس جم به لیگ برتر را جشن بگیریم. مجموعه صاف و با صداقتی در تیم وجود دارد و هدف همه ما صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر است.

وی گفت: از هواداران و مردم دعوت می‌کنم حتما روز دوشنبه در ورزشگاه حضور یابند و با حمایت خود کمک کنند تا ملوان را شکست دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

دیدار حساس پارس جنوبی جم و ملوان انزلی روز دوشنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی شهرک توحید جم برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پایان همکاری باشگاه استقلال با اصغر حاجیلو در آکادمی این باشگاه به این بهانه که او مدرک مربیگری A آسیا را ندارد، همچنان آکادمی آبی‌ها که باید محل تولد و پرورش ستاره‌های آینده این باشگاه بزرگ و پرطرفدار باشد بدون مدیر اداره می‌شود. این درحالی است که در گزارشی طی چند روز گذشته به این موضوع به تفصیل اشاره کرده و ضمن بررسی گزینه‌های ریاست آکادمی، به جوانب امر پرداختیم. بر همین اساس از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با وجود مشخص شدن واگذاری امتیاز استقلالی‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس، هنوز مدیریت این باشگاه درباره آکادمی تصمیم نهایی را نگرفته و به نظر می‌رسد این فرصت‌سوزی همچنان ادامه داشته باشد.

این در شرایطی است که از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد فارغ از همه گزینه‌هایی که این روزها اسامی آنها در رسانه‌ها برای مدیریت آکادمی باشگاه استقلال مطرح شده، علی خطیر منتظر است تا امید روانخواه، دوست سالیان اخیر وی، به پیشنهاد او برای مدیریت آکادمی باشگاه پاسخ بدهد تا درصورتی‌که این پاسخ منفی باشد، خطیر به سراغ گزینه‌های دیگر برود. خطیر درحالی خواستار حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده که این مساله واکنش‌های مختلفی نیز درپی داشته، ازجمله اینکه روانخواه با باشگاه لیگ یکی تحت قرارداد است و رقابت‌های لیگ آزادگان حدود یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

در همین راستا نیز روانخواه روز گذشته بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا که با برتری تیم بازیکن سابق استقلال به پایان رسید، ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه‌فقط استقلال، پیشنهادهای دیگری هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئول آکادمی کار کرده‌ام. با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم.» همه اینها در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی در تهران طبق معمول همه سنوات گذشته از ابتدای تابستان آغاز شده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از حالا درصدد بستن تیم‌های خود و تقویت آنها به‌منظور حضور در لیگ رده‌های سنی هستند اما از آکادمی استقلال خبر می‌رسد سرمایه‌های این باشگاه به دلیل مشخص نبودن تکلیف مدیریت آکادمی و روشن نبودن وضعیت کادرفنی تیم‌های رده‌های سنی در حال انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

کد خبر 846518 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است