Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@21:15:47 GMT

تقویم اجرایی زکات در استان لرستان تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۳۵۶۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام منوچهر محمدی در جلسه شورای زکات که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد به تدوین تقویم اجرایی زکات در سال 95 اشاره کرد و اظهار داشت: تقویم اجرایی زکات در سال 96 نیز تدوین می‌شود. استان لرستان در بحث پرداخت زکات سال گذشته در رده استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد لرستان به جمع‌آوری بیش از 81 میلیارد ریال زکات در استان لرستان اشاره و افزود : تعهد ما در سال 96 جمع‌آوری 90 میلیارد ریال زکات در استان لرستان است.

وی عنوان کرد: بر اساس یک دستورالعمل کشوری هفته آینده در بحث زکات جلسات آموزشی برای کشاورزان تشکیل می‌شود.

محمدی مستندسازی زکات و تهیه برنامه‌های تلویزیونی را از دیگر فعالیت‌های در دستور کار دانست و گفت: سال گذشته در همه روستاهای استان به‌استثنای 30 روستای رومشکان (به دلیل عدم حضور روحانی) آموزش‌های زکات توسط روحانیون به کشاورزان داده شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات استانی شورای زکات در استان به‌صورت ماهانه از دیگر برنامه‌های امور اجرایی زکات کمیته امداد لرستان در استان است و در بحث تبلیغ و ترویج پرداخت زکات نیز با هماهنگی جهاد کشاورزی استان لرستان برشورهایی در اختیار کشاورزان استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس