Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریزعابدی، گفت: از این هکتار اراضی 270 هکتار اراضی زراعی و 200 هکتار باغی می باشد که بیش از 60 میلیارد ریال در جریان بارش های اخیر و جریان سیل خسارت وارد شده است.
وی افزود: 22 کیلومتر نیز از ابنیه های آبرسانی کشاورزی تخریب شده است. مدیرجهادکشاورزی شهرستان اهر نیز گفت: با توجه به اينكه در شهرستان اهر نسبت به ساير شهرستانها خسارات شديدی وارد نگرديده، ميزان خسارت وارده با توجه به وسعت اراضی بيشتر در اراضی حاشيه رود خانه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسدی گفت: كارشناسان پهنه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر و كارشناسان ستادی با اطلاع رسانی قبلی به روستا ئیان، كشاورزان را از وجود حوادث احتمالی سيل آگاه ساختند و به كشاورزان منطقه هشدار های لازم در خصوص عدم ورود افراد واحشام در حاشيه رودخانه ها در هنگام بارندگی داده شده است.انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: رفع تصرفات اراضی ملی از ابتدای سال آغاز شده است و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم رفع تصرف شده‌اند.

احمدی افزود: با بیان اینکه مردم شهرستان طارم درصورت مشاهده تصرف اراضی ملی می‌توانند با شماره ۱۵۰۴ و ۳۲۸۲۳۱۴۴ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: رفع تصرف و قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک ۶۱ هندی‌کندی به مقدار ۴۱ هکتار و در پلاک گیلوان به اندازه ۱۰ هکتار انجام شده است .

 

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا