Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:13:32 GMT

افزايش ميل جنسي به روش هاي سنتي

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۱۵۴۷

خبرگزاري آريا -
افزايش ميل جنسي به روش هاي سنتي
مهارت هاي زندگي يکي از کارهاي مهمي است که هر فردي بايد آن را پيش از ازدواج بياموزد و بدون کسب اين مهارت ها داشتن يک زندگي آرام و بدون تنش تقريبا غيرممکن است. بسياري از زوج هاي جوان به دليل نداشتن آگاهي هاي لازم، بعد از ازدواج دچار مشکلات فراواني مي شوند که يکي از اين مشکلات در رابطه با روابط جنسي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخي از زوج هاي جوان بعد از ازدواج قادر به برقراري رابطه جنسي نيستند که با عنوان «ازدواج هاي به وصال نرسيده» مشخص مي شود. اين مشکل که به دلايل جسمي و روانشناختي به وجود مي آيد، يکي از مواردي است که افراد مبتلا به آن براي درمان و افزايش ميل جنسي خود يا همسرشان به طب سنتي مراجعه مي کنند.
دکتر نجات بخش متخصص طب سنتي ايراني شما را با اين مشکل و راهکارهايي که از نگاه طب سنتي براي برطرف کردن آن وجود دارد، آشنا مي کند.

براي سلامت جسم
رابطه جنسي بعد از ازدواج علاوه بر ارضاي نياز فردي و بهبود روابط خانوادگي، اجتماعي و بقاي نسل، به سلامت جسماني، طول عمر و کيفيت زندگي کمک مي کند. چنانچه رابطه جنسي پس از ازدواج به اندازه کافي وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هايي که به طور طبيعي از بدن زن و مرد خارج مي شود) در داخل بدن مي شود و يکسري بيماري را به وجود خواهد آورد که مي توان به بيماري هاي سيستم ادراري، گوارشي و سيستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنين مشکلاتي چون سياه رفتن چشم ها، سرگيجه، بيخوابي، بي اشتهايي، سردي بدن و خفقان رحمي از ديگر مشکلاتي است که در اثر نداشتن رابطه جنسي به اندازه، ايجاد مي شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسي افراط کنند نيز مشکلاتي چون سردي و سستي بدن، بيماري هاي عصبي، ضعف بينايي، مشکلات قلبي و گوارشي، ضعف و خشکي در کل بدن، بيماري هاي کليوي و ... به وجود مي آيد.

بي ميلي از کجا مي آيد؟
چنانچه ازدواج تحميلي باشد بي ميلي جنسي ناشي از نداشتن علاقه است و براي اين موضوع از نگاه طب سنتي کاري نمي توان انجام داد. اگر ازدواج تحميلي نباشد ممکن است بي ميلي جنسي در يکي از طرفين يا در هر دو طرف وجود داشته باشد. گاهي اوقات ميل جنسي وجود دارد ولي مقدار آن کم است و يا همسران در فواصل تمايل براي رابطه جنسي، با يکديگر تفاهم ندارند.

بي ميلي جنسي بيشتر در خانم ها ديده مي شود و براي درمان آن اول بايد يک شرح حال خوب از بيمار گرفت و در صورتي که مسائل رواني وجود نداشته باشد بايد مسائل جسمي را بررسي کرد. دليل بي ميلي جنسي از نگاه طب سنتي به طور کلي سوء مزاج در بدن است و مزاج سرد مي تواند باعث بي ميلي جنسي شود. تجمع اخلاط زائد و سرد در بدن يکي از عوامل اصلي بي ميلي جنسي است.

خوردني هاي مفيد
تشخيص علت به وجود آمدن بي ميلي جنسي با پزشک طب سنتي است، چنانچه بي ميلي ناشي از سردمزاجي باشد، استفاده از غذاهايي که طبع گرم دارند مفيد خواهد بود. براي مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و ميوه هايي مثل موز، آناناس، انگور و انجير مي تواند در رفع بي ميلي جنسي مفيد باشد.
مصرف سبزي هايي چون تره، پياز و شاهي به اين دسته از افراد توصيه مي شود. استفاده از گوشت گوسفند، ميگو، زنجبيل، مرباي شقاقل، شلغم، هويج زرد ايراني (زردک)، نخود و لوبيا (به ويژه نخود) براي رفع بي ميلي ناشي از سردي مزاج توصيه مي شود. خوردن تخم مرغ عسلي به صورتي که سفيده آن کاملا پخته و زرده به حالت نيم بند باشد نيز براي اين مشکل مفيد است.

مزاج ها و رابطه جنسي
به طور کلي افرادي که مزاج گرم به ويژه مزاج گرم و تر دارند تمايل بيشتري براي انجام رابطه جنسي دارند در حالي که افرادي که مزاج آنها سرد به ويژه سرد و خشک است نياز کمتري به رابطه جنسي دارند. اگر دو نفر که با يکديگر ازدواج مي کنند از نظر مزاج اختلاف زيادي داشته باشند به مشکل برمي خورند و بايد با يکسري تدابير بين اين دو زوج تعادل برقرار کرد. اگر بي ميلي جنسي يا کم بودن تمايل براي رابطه جنسي، غيرطبيعي و به دليل سوء مزاج باشد بايد درمان صورت بگيرد.

حاشيه ها را در نظر بگيريد
افرادي که به تنگي نفس، تپش قلب و لرزش بدن دچار هستند نبايد تا زمان برطرف کردن مشکل شان اقدام به برقراري رابطه جنسي کنند. افرادي که دوران نقاهت را مي گذرانند يا به تازگي بهبود پيدا کرده اند نيز نبايد رابطه جنسي داشته باشند.
منبع : مجله سپيده دانايي
seemorgh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال به ارزش ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صنایع دستی از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی صادر شد که در مقایسه با سال قبل از آن که  ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بود، ۲۲ درصد رشد داشت.

محمدرضا طنابی، با بیان اینکه این افزایش نشان دهنده ظرفیت مناسب درآمدزایی این بخش است،افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و ترکیه مهمترین مقصد صادرات صنایع دستی آذربایجان غربی در سال گذشته بودند.

طنابی، صنایع چوبی، بافته های داری و گلیم و چرم دست دوز را از جمله اقلام صادراتی آذربایجان‌غربی برشمرد و اظهار کرد: صنایع چوبی بیش از ۵۰ درصد صنایع دستی صادراتی استان را تشکیل می دهد.

وی، در خصوص تسهیلات اعطایی به هنرمندان صنایع دستی در استان گفت: در سال گذشته ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۰۰ نفر از هنرمندان این بخش پرداخت شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۴۰ رشته صنایع ‌دستی از جمله نساجی سنتی، رودوزی‌های سنتی، بافته‌های داری، پوشاک سنتی، سفال و سرامیک، صنایع‌دستی چرمی، هنرهای روی چوب، صنایع دستی روی شیشه، رنگرزی گیاهی و رفوگری، قالیبافی، گلیم بافی و جاجیم بافی در آذربایجان‌غربی فعال است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید