Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@16:36:54 GMT

حذف 4 رشته از بازی‌های آسیایی جاکارتا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۵۵۸۷

حذف 4 رشته از بازی‌های آسیایی جاکارتا

خبرگزاری میزان- چهار رشته از فهرست ورزش‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حذف شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رشته‌های ورزشی کریکت، اسکیت بورد، سامبو و موج‌سواری از لیست‌ ورزش‌های حاضر در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا حذف شد.

شورای المپیک آسیا با اعلام این خبر اعلام کرد که رشته‌های کوراش و کشتی با کمربند هم در راستای کاهش هزینه‌های کشور میزبان با کم کردن تعداد رویدادهای بازی‌های آسیایی از 493 به 431 از لیست بازی‌ها حذف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این،‌ تعداد ورزشکاران حاضر در رشته‌های جوجیتسو، جت اسکی، پاراگلایدر و ووشو نیز کاهش پیدا کرده است. شورای المپیک آسیا هنوز در مورد رولر اسکیت تصمیمی نگرفته ولی احتمال حذف آن نیز زیاد است. طبق تصمیم این شوری، اوزان غیر المپیکی تکواندو نیز از بازی‌های آسیایی حذف شده‌اند.

حسین المسلم، مدیر ارشد شورای المپیک آسیا در مورد این تصمیمات گفت: امیدواریم اجرای این تصمیمات بر روی کاهش هزینه مسابقات، تاثیر مثبتی داشته باشد. ما می‌خواستیم ورزش‌هایی در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند که مورد پسند مردم اندونزی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال