Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@22:58:40 GMT

سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۸۱۱۵

در ماه مبارک رمضان امسال سریال‌ها و برنامه‌های مختلفی از جمله "پایتخت 5" و "ماه عسل" روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌رود.
صدای ایران- با توجه به اینکه امسال روزهای عزاداری 14 و 15 خرداد که به ترتیب برابر با وفات امام خمینی(ره) و قیام تاریخی و خونین 15 خرداد در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است،‌ به طور طبیعی در پخش آثار نمایشی نیز باید یک سری موارد در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با در نظر داشتن مناسبت مهمی که امسال در این ماه مبارک قرار گرفته ، تلویزیون فرصت زیادی برای پرداختن به آثار نمایشی کمدی ندارد و به طور یقین آثاری را برای پخش در این ماه در نظر می‌گیرد که ویژگی های لازم را داشته باشند.
سریال "پایتخت 5"
سیروس مقدم به عنوان کارگردان سریال "پایتخت" همراه با گروهش کار تولید سری پنجم این پروژه را آغاز نکرده است و این در حالی است که پیش‌تر 25 فروردین زمان کلیک خوردن این سریال تلویزیونی عنوان شده بود.
بر اساس آنچه اعلام شده بود ، قرار است "پایتخت 5 " گزینه شبکه یک سیما برای پخش در ماه رمضان 1396 باشد.
الهام غفوری تهیه کننده سریال "پایتخت" در واکنش به شایعه هایی که در خصوص توقف پیش تولید این فصل از سریال "پایتخت" مطرح شده،‌ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: من چیزی مبنی بر توقف این پروژه نشنیده‌ام.
وی افزود: گروه ما هم اکنون در مرحله پیش تولید فصل پنجم "پایتخت" قرار داریم.
سریال "نفس"
سریال تلویزیونی "نفس" که می‌توان از آن به عنوان فصل نخست سریال ارزشمند "ارمغان تاریکی" هم نام برد ، این روزها به پایان تصویربرداری خود نزدیک می‌شود.
در این سریال ژاله صامتی ، سودابه بیضایی ،‌ مجید سعیدی و هادی حجازی فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
هادی حجازی فر بازیگر سریال نفس در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: سریال "نفس" برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما آماده می‌شود.
شبکه 5
شبکه 5 سیما که این روزها چند پروژه را در مرحله تولید و پیش تولید دارد ،‌ چند سریال را در شبکه آماده دارد که در صورت تصمیم گیری نهایی معاونت سیما مبنی بر وجود سریال در جدول پخش این شبکه برای ماه مبارک رمضان ،‌این آثار را پخش می‌کند.
غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 در گفت وگوبا خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تصمیم گیری برای پخش سریال ها در مناسبت هایی مانند ماه رمضان و روزهای نوروزی از سوی معاونت سیما صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: طبیعتا در یکی دو سال گذشته کار تولیدی و مستمر به صورت جدی روی آنتن شبکه 5 نداشتیم اما امیدوارم امسال با توجه به تمهیدات مدیر شبکه و گروه فیلم وسریال ،‌بتوانیم یک آنتن گرم وپر مخاطب داشته باشیم.
برنامه "ماه عسل"
به طور یقین احسان علیخانی با تمام شدن برنامه "سه ستاره"،‌ این روزها مقدمات ساخت ویژه برنامه خود را برای ماه مبارک رمضان فراهم می‌کند.
با نهایی شدن فعالیت‌های گروه سازنده "ماه عسل" ،‌ جزئیات بیشتری از این برنامه مشخص می‌شود ضمن اینکه مخاطبان هم می‌توانند با خواننده‌های تیتراژهای ابتدایی و پایانی این برنامه آشنا شوند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران