Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه بستنی و تولید فرآورده های لبنی اندیمشک تا پایان خردادماه امسال عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در اندیمشک گفت:کارخانه تولید بستنی اندیمشک که در سال های اخیر به علت نبود سرمایه در گردش بلاتکلیف مانده بود با مطالعات انجام شده از سوی مشاور و بررسی های فنی و نیزپیگیری مستمر نماینده مردم اندیمشک در مجلس و همکاری های استانی و ملی وهمت صنایع شیر ایرانبزودی فعال خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رومی دیروز در دیدار با نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: این کارخانه نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت : اندیمشک یک شهرستان غنی و با ظرفیت فراوان و منحصر به فرد در حوزه کشاورزی است و به همین جهت باید بیش از گذشته به نیازهای این شهرستان در حوزه تولید محصولات دامی و کشاورزی توجه کرد.

فریدون حسنوند عنوان کرد: به همین جهت و از سال 1389، روند احداث
کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی و از سال 1390 فعالیت مجتمع دامپروری در این شهرستان آغاز و برخی از واحدهای آن به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که متاسفانه با وجود پیشرفت فیزیکی مناسب و تجهیز کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی در اندیمشک متاسفانه این واحد تولیدی وارد چرخه تولید نشده است، عنوان کرد: به همین جهت پیگیری‌ گسترده برای تامین تسهیلات و منابع مالی این طرح اقتصادی در شهرستان آغاز شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامیگفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی، ضمن ایجاد بیش از200فرصت شغلی در اندیمشک شاهد تقویت و توسعه تولید محصولات لبنی و دامی و تامین نیازهای بازار و شهروندان، خواهیم بود.

کارخانه تولید بستنی اندیمشک در زمینی به مساحت سه هکتار با ظرفیت تولید 30 هزار و 250 تن دوغ ، ماست و خامه پاستوریزه طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ فرماندار گلپایگان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در جوار گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد گفت: تمام دستگاه‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را انجام دهند تا شعار سال در عمل اجرایی شود.
محمدرضا عسگریان تکریم مردم و جلب رضایت آنان را ضروری برشمرد و گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان اجرایی شهرستان باشد.
سید مسعود حاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: موافقت کلی برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گرفته شده و اعتبار طرح فاضلاب شهرستان گلپایگان هم جذب، و بانک عامل آن نیز مشخص شده است.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان هم افزود: جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و پیچ وخم‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود بنابراین قانون باید به نفع مردم و سرمایه‌گذار باشد.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • از رفع کاغذبازی تا توقف بخشنامه‌های خلق‌الساعه برای تحقق شعار سال
  • زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی فراهم می شود
  • ضرورت واردات خودرو
  • جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است