Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در جلسه شوراي مديران اين معاونت و معاونان منابع انساني شهرداري هاي مناطق ٢٢ گانه تهران از اعلام نتايج و انتشار فهرست اسامي پذيرفته شدگان دومين مرحله آزمون تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري تهران در هفته جاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي معاونت توسعه منابع انساني شهرداري تهران؛ سيد جعفر تشكري هاشمي در ابتداي اين جلسه گفت: تبديل وضعيت استخدامي كاركنان قراردادي شهرداري تهران كه به لطف الهي و با تدابير شهردار محترم تهران انجام شد، به عنوان خدمت ماندگار مديريت شهري براي كاركنان خدوم اين مجموعه خدمتگزار به يادگار مي ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينكه نفرات ممتاز و رتبه هاي برتر آزمون هاي مرحله اول و مرحله دوم تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري تهران مورد تقدير و تجليل قرار خواهند گرفت، اظهار كرد: همچنين تور آموزشي كاربردي يك روزه اي براي تمامي پذيرفته شدگان مراحل اول و دوم آزمون برپا مي شود.
تشكري هاشمي با بيان اينكه بخشي از نيروهاي شهرداري تهران از طريق موسسه اي به نام "هاديان شهر" جذب شده اند، تصريح كرد: به اين گروه از همكاران اصطلاحاً هاديان شهري يك و دو مي گويند كه از اساس و پايه، اصطلاح غلطي است.
وي با اشاره اينكه تمامي كاركناني كه با موسسه "هاديان شهر" قرارداد دارند از حقوق و امتياز مساوي برخوردارند، اظهار كرد: اساساً در خانواده بزرگ شهرداري تهران، عبارتي تحت عنوان كارمند "درجه يك" و "درجه دو" نداريم و همه اعضاي اين خانواده بزرگ بايد از حقوق و امتياز مساوي برخوردار باشند.
تشكري هاشمي با بيان اينكه "سامانه جامع منابع انساني شهرداري تهران" كه در بر دارنده بانك اطلاعات كامل همكاران اين مجموعه است، اجرايي شده، تصريح كرد: از اين پس، احكام كارگزيني كاركنان صرفاً از طريق اين سامانه الكترونيكي صادر
مي شود.
وي از تهيه و تدوين شيوه نامه تعيين تكليف و ساماندهي همكاران قراردادي خدمات اداري شهر كه در آزمون هاي تبديل وضعيت قبول نشده اند، از طريق بستن قرارداد مستقيم با اداره كل منابع انساني شهرداري تهران خبر داد و خطاب به مديران ستادي و معاونان مناطق تاكيد كرد: همزمان با اعلام نتايج آزمون مرحله دوم تبديل وضعيت قراردادي، مراحل مختلف صدور احكام جديد كارگزيني پذيرفته شدگان را با سرعت بيشتري انجام دهند.
تشكري هاشمي در ادامه با تاكيد بر ارتقاي كيفي خدمات رفاهي كاركنان شهرداري تهران و خانواده ايشان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع از نظرات و ديدگاه هاي همكاران از اين خدمات، نسبت به نظرسنجي از كاركنان از طريق "پرتال الكترونيكي شهرداري تهران" اقدام نموده ايم.
معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در پايان تاكيد كرد:
فضاي انتخابات و بي مهري هايي كه اين روزها شاهد آن هستيم، كوچك ترين تاثيري در كار جهادي و خدمت كاركنان خدوم به شهروندان قدرشناس تهران نخواهد داشت و تا آخرين روز، آخرين ساعت و آخرين لحظه اي كه در اين جايگاه و مسئوليت قرار داريم، از كار و تلاش براي مردم عزيزمان باز
نمي ايستيم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته سلامت گفت: هفته سلامت فرصتی برای بیان مسائل بر حوزه سلامت است و این در حالی است که سلامت در توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می‌کند و نباید به صورت سطحی به آن نگریست.

وی با بیان اینکه مسئله سلامت باید در سطح کلان مورد توجه قرار گیرد، افزود: وضعیت سلامت شهر تهران علی‌رغم اینکه تصور می‌شود به دلیل پایتخت بودن و تعداد زیاد بیمارستان، خوب است. اما بر اساس شاخص‌های اعلامی سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست و باید دولت و مجلس حساسیتی در این خصوص داشته باشند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری اقداماتی در این خصوص انجام داده و انجام می‌دهد، گفت: کمیته سلامت با بررسی سلامت و وضعیت شهر یک طرح یک فوریت را تحت عنوان تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران تدوین کرده و امروز به هیات رئیسه تقدیم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳