Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@20:04:37 GMT

اهداء لوح سپاس بنیاد شهید استان کردستان به بیمه دی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۹۴۰۹

اهداء لوح سپاس بنیاد شهید استان کردستان به بیمه دی

پول‌نیوز - بنیاد شهید کردستان به منظور تقدیر از حفظ سلامت و حرفه ای گری همکاران بیمه دی استان ، لوح سپاسی را به این بیمه تقدیم کرد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، پیرو بهبود ارتباطات بیمه دی استان و بنیاد شهید کردستان ، مدیریت این بنیاد به دلیل رضایتمندی از عملکرد خوب همکاران و انجام به موقع امور بیمه ای ، لوح سپاسی را به بیمه دی اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این لوح آمده است که به دنبال تعامل بهینه با مجموعه بنیاد و انجام امور بیمه ای کارکنان سازمان و رضایتمندی از خدمات ارائه شده و عقد چند قرارداد درمان و ... مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان لوح تقدیری را به پاس خدمت رسانی که در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفته ، به بیمه دی استان تقدیم می کند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان