Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر هلدینگ مفتاح به مناسب فرارسیدن ایام پرفضیلت و پر برکت شعبانیه، اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای خارجی کرده است که شامل خودروهای محبوبی همچون هیوندای سانتافه، توسان، اکسنت، النترا، کیاسراتو و سورنتو و نیز سایر محصولات و خودروهای خارجی مورد پسند مشتریان با برندهای لکسوس، مرسدس بنز و بی ام دبلیو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه و همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) آغاز و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت و شرکت مفتاح رهنورد به عنوان کمپانی برگزیده در کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده سال ۹۵، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان این جشنواره در نظر گرفته که شامل موارد زیر خواهد بود:

۱- خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل خودرو تا محل شماره گذاری و همچنین شماره‌گذاری خودرو رایگان، خدمات ویژه‌ای چون پرداخت ۸۰ درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته شده و بیمه شخص ثالث رایگان خودرو، از دیگر تعهدات مفتاح رهنورد به مشتریان خود در این جشنواره خواهد بود.

۲- تحویل به موقع و قیمت قطعی: با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت‌های متفرقه برای سودجویی از تلاطم‌های ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده فوق، تلاش می‌کند رضایت کامل مشتریان را در این جشنواره کسب کند، لذا در راستای کسب این رضایتمندی به فروش خودرو با قیمت های سال ۹۵ در این جشنواره اقدام کرده است.

۳- تسهیلات و تخفیف ویژه به ایثارگران: با توجه به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها با ارائه مدرک معتبر شناسایی، از تخفیف ویژه در خرید نقدی و تسهیلات مناسب در صورت استفاده از طرح‌های ویژه مفتاح رهنورد بهره‌مند خواهند شد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره شعبانیه و استفاده از تسهیلات خرید سریع، تحویل به موقع و اطمینان از قیمت مناسب فروش، می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۲۶۲ تماس یا به دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک ۲۲۳ مراجعه و همچنین با ورود به وب‌سایت شرکت مفتاح رهنورد، از مشاوره آنلاین شبانه‌روزی استفاده کنند.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار ۵۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد.

زوتی DL۵ یکی از اولین خودروهای وارداتی به شمار می‌رود که توسط شرکت سایپا وارد کشور شده است. این خودرو از ابتدای امروز ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا دنده‌ای S دوگانه سوز در حال حاضر یکی از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا شمرده می‌شود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است. این خودرو نسبت به ابتدای روز ۵۵ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس

دیگنیتی پرستیژ گران‌ترین کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور بوده که برخلاف دیگر خودروهای بازار، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از لوکس‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان شده است.

کد خبر 845940 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها