Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:14:55 GMT

دختران دو‌ومیدانی‌کار قمی به سه مدال برنز ‌دست یافتند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۲۵۰۷

دختران دو‌ومیدانی‌کار قمی به سه مدال برنز ‌دست یافتند

دو و میدانی کاران دختر نونهال قم در رقابت‌های منطقه دو کشور موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ هیئت دو و میدانی استان قم این روزها به دلیل مساعد بودن آب‌وهوا بسیار پرکار بوده و سخت مشغول اعزام به مسابقات مختلف است که هرکدام از آنها می‌تواند جایگاه خاصی به هیئت قم در سطح کشور بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هیئت دو و میدانی استان قم با ارائه چند ملی‌پوش در رده‌های سنی مختلف خود را مطرح کرده و این روزا به دنبال کسب جایگاه‌های عالی‌تر در سطح برون‌مرزی است که شاید نخستین مدال این رشته در سال 96 کمتر از دوماه دیگر به‌دست بیاید.

دو و میدانی کاران استان قم که این روزها بسیار پرفعالیت هستند، هفته گذشته در رده سنی جوانان پسران کشور بر سکوی دوم ایستادند و سه تن از قم راهی مرحله نهایی اردوهای تیم ملی شدند.

از همین رو رقابت‌های منطقه‌ای کشور کار خودش را با حضور تیم‌های هم‌گروه آغاز کرده و مرحله اول آن برگزار شد و استان قم در منطقه دو این مسابقات موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی شد.

این مسابقات در رده سنی نونهالان دختران و در منطقه دو کشور که استان‌های تهران، مرکزی، سمنان، البرز و قم الف و ب در یک گروه قرار دارند پیگیری شد تا چهره افراد برتر این دوره مشخص شود.

60 دو ومیدانی کار دختر کشورمان برای به‌دست آوردن مدال به در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به روی پیست رفتند که سهم استان تنها سه مدال برنز بود.

نمایندگان استان قم با کسب سه مدال برنز در مواد دوی 100 متر، 100 متر با مانع و پرش طول به‌کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

فاطمه کارگر در ماده 100 متر موفق به کسب مدال برنز شد و در پرش طول نیز گرن آویز برنز را از آن خود کرد و لیلا خدری در دوی 100 متر با مانع برسکوی سوم ایستاد سومین مدال دختران دو و میدانی کار قم را تصاحب کرد.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیر سیا درباره شکست اوکراین تا پایان ۲۰۲۴

به گزارش تابناک، ویلیام برنز، مدیر سیا هشدار داد که ممکن است اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۴ در میدان نبرد شکست بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، وی با اشاره به کمبود مهمات ارتش اوکراین، گفت: خطر واقعی در مورد شکست اوکراین تا سال ۲۰۲۴ وجود دارد، اما کمک‌های نظامی بیشتر از سوی آمریکا می‌تواند برای اوکراین سودمند باشد.

به گفته برنز، یکی از افسران ارشد اوکراین گفت که نیروهای مسلح این کشور دست‌کم در یک مورد به دلیل کمبود مهمات ناچار به عقب‌نشینی شدند.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین پیشتر درباره اتمام موشک‌های دفاع هوایی این کشور صحبت کرده بود.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • هشدار مدیر سیا درباره شکست اوکراین تا پایان ۲۰۲۴
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد