Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کارخانه سیمان زابل گفت: سال گذشته ۷۲۴ هزار تن سیمان توسط کارخانه سیمان سیستان به کشورهای همسایه صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احسانفر در گفت و گو با اوشیدا ابراز داشت: طی سال گذشته با رشد قابل ملاحظه ۱۵۷ هزار تنی در تولید میزان ۷۲۴ هزار تن سیمان به کشورهای همسایه صادر شد که نشان از تلاش و پشتکار پرسنل این کارخانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر کارخانه سیمان سیستان برای ۹۱۰ نفر به طور مستقیم و برای چهار هزار و ۱۰۰ نفر نیز به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده تا از این طریق بخشی از مشکلات اقتصادی منطقه رفع شود.

احسانفر تصریح کرد: در آستانه افتتاح هشتمین فرزند سیمان سیستان با عنوان شرکت پلی پروپلین جهت تولید پاکت های پلی پروپلینی هستیم تا از این طریق پاکت های بسته بندی توسط خود کارخانه سیمان سیستان تولید شود.

وی با بیان اینکه کارخانه پلی پروپلینی با سرمایه عمیق ۴۰ میلیارد تومانی ایجاد شده است، تاکید کرد: کارخانه پروپلینی توانایی جذب و استخدام شمار دیگری از جوانان سیستانی و بلوچستانی را داراست بنابراین خانواده سیمان سیستان بزرگتر از قبل خواهد شد.

احسانفر با عنوان اینکه، کارخانه سیمان سیستان هفت ساله شد، بیان کرد: کارخانه سیمان سیستان در راستای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته به طوری که علاوه بر ایجاد درآمد پایدار در منطقه سبب ایجاد اشتغال نیز شده و در دوران رکود اقتصادی و بیکاری، رونق را به سیستان اهدا کرده است.

وی تاکید کرد: کارخانه سیمان سیستان عمران و آبادانی را در منطقه ایجاد کرده که در این راستا قدردان زحمات تمامی پرسنل کارخانه هستم چرا که بدون بردباری، صداقت و وجدان کاری آنان هیچ گاه چنین موفقیت هایی در منطقه ایجاد نمی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود