Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:18:47 GMT

۳ پروژه برای شکوفایی هندیجان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۷۴۹۴

۳ پروژه برای شکوفایی هندیجان تصویب شد

هندیجان - فرماندار هندیجان گفت: سه پروژه مهم برای رونق بخشیدن و به شکوفایی رسیدن شهرستان هندیجان تصویب شد.

کوروش مودتدر گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پتروشیمی هندیجان، منطقه گردشگری بندر بحرکان و توسعه بندر سجافی، سه پروژه مهم هندیجان است که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و در حضور معاون اول رئیسجمهور، وزیر کشور و مدیریت برنامه و بودجه استان به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سایت گردشگری بحرکان با ظرفیت و پتانسیل بالا، سالها راکد مانده بود که با بازدید استاندار و نظر مساعد ویاین طرح تصویب شد که جز مصوبات کوتاه مدت استان است و کمتر از یک سال هم طرح مطالعاتی و هم طرح اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار هندیجان افزود: تشکیل و توسعه بندر سجافی نیز از طرح های میان مدت هست که تصویب شد و طرح دیگر، آغاز و پیگیری پتروشیمی هندیجان که طرح مطالعات و مکان یابی آندر حال اجراست.

کوروش مودت با بیان اینکه بخش کشاورزی شهرستان هندیجان به شدت آسیب دیده است، گفت: به صورت جدی پیگیر هستیم تا مشکل کشاورزان این منطقه رفع شود.

وی با اشاره به مشکل بی آبی کشاورزی و سد سازی در بالادست رودخانه زهره هندیجان بیان کرد: از طریق استاندار و مقامات استانی و کشور این مشکلات را پیگیری کردیم و آنها توجیه شدند با ایجاد سد لاستیکی، تشکیل مدیریت رودخانه زهره و اینکه اگر آبی تقسیم شود بر اساس حق آبه باشد در جهت احقاق حق کشاورزان هندیجانی اقدام جدی انجام دهند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: انتظار این است که مسئولان استان و کشور با این مسئلهشعارگونه برخورد نکنند و آن را به صورت واقعی پیگیری کنند تا بیش از این کشاورزی هندیجان متضرر نشود.

وی همچنین به معضل بیکاری شهرستان اشاره و بیان کرد: اقتصاد مردم شهرستان بر مبنای کشاورزی و صید و صیادی است و توجه جدی به اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و مجلس است انتظار داریم شاهد ورود سرمایه‌گذاران و حل معضل بیکاری در شهرستان باشیم.

فرماندار هندیجان گفت: با ایجاد کمیسیون در فرمانداری و بازدید های میدانی به مشکلات و معضلات موجود در شهرستان واقفیم و باید برای راهکارهای رفع این معضلات چاره‌اندیشی شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان باید جهادی و بسیجی کار کنند، اظهار کرد: با زماناداری فعلی و روزمرگی به هیچ جا نمی رسیم. هر کسی که نتواند مطالبات مردم را جواب دهد و کم کاری کند چشم‌پوشی نکرده و با کسی تعارف ندارم.

مودت با بیان اینکه خدمات ارائه‌ شده به مردم شهرستان هندیجان باید متناسب با شان آنهاباشد، متذکر شد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای حل معضل اشتغال و افزایش سطح درآمد مردم هستیم. اما موانع و مشکلاتی سد راه است که باید تلاش کنیم به‌سرعت رفع شود.

فرماندار هندیجان در پایان به مشکلات موجود در ورزش شهرستان هم اشاره کرد و گفت: ورزش شهرستان چند سال است مشکلات عدیده ای دارد که به صورت دمل چرکین درآمده است اما در حال بررسی و پیگیری این مشکلات هستیم تا بتوانیم آنها را مرتفع کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان