Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:29:38 GMT

فرهنگسرای شعر و ادب عربی در شادگان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۷۹۲۵

فرهنگسرای شعر و ادب عربی در شادگان راه‌اندازی می‌شود

استاندار خوزستان گفت: فرهنگسرای شعر و ادب عربی در شادگان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی شعر عربی با عنوان اعیاد شعبانیه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در شهرستان شادگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجید شرفی امام جمعه شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد رئیس مجمع نمایدگان استان خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، نعمت‌الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شاعران برجسته کشورهای عراق، بحرین، لبنان،سوریه و شاعران استان خوزستان، مسولان ادارات و دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم شهرستان مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی شعر عربی در محل پارک شهر شادگان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در این برنامه اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار داشت: همایش‌های هنری و ادبی با ایجاد شور و نشاط بین جوانان، استعداد های نهفته شهر را پرورش می‌دهند.

وی در ادامه مقدم مهمانان خارجی مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی شعر عربی شادگان را گرامی داشت و به آنها خوش‌آمد گفت.

غلامرضا شریعتی عنوان کرد: امیدوارم هر سال این همایش با حمایت هر چه بیشتر استانداری برگزار شود زیرا همایش‌های ادبی در راستای گسترش شعر، فرهنگ و ادبیات عرب خوزستان است.

وی بر حمایت همه جانبه هنرمندان توسط مسئولان تاکید کرد و در همین ارتباط گفت: شهرداران موظف هستند توجه ویژه‌ای به شعر و ادبیات داشته باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر مساعدت در تاسیس فرهنگسرای شعر و ادب عربی در شادگان ابراز تصریح کرد: امیدواریم شادگان روزی بتواند مهد و بستر صدور فرهنگ و ادب، ادبیات عرب باشد.

در پایان همایش شعر عربی شادگان با حضور استاندار خوزستان و مسئولان حاضر از هنرمندان عرصه شعر تقدیر شد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «آفتاب کرامت» همراه با افطاری عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در محوطه فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

این برنامه به‌صورت ایستگاهی با حضور نوجوانان در قالب برپایی موکب پذیرایی با افطاری ساده از روزه داران، پخش مولودی خوانی، فضاسازی است و خانواده شهید علیرضا فتح آبادی در آن حضور دارند.

حضور در این جشن که با مولودی خوانی و اجرای برنامه‌های متنوع همراه خواهد بود برای عموم شهروندان علاقه مند آزاد و بلامانع است.

برنامه «آفتاب کرامت» عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۱۸ در محوطه فرهنگسرای سلامت به نشانی خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند برگزار می‌شود.

کد خبر 6062696 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت