Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@19:44:01 GMT

بائومن: آلکساندر نوری را به سادگی از دست نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۲۰۲۱

باشگاه وردربرمن با جادوی مربی ایرانی خود از تیمی در ورطه سقوط به مدعی کسب سهمیه یورولیگ در بوندس‌لیگا تبدیل شد تا همه نگاه‌ها به مردی ۳۷ ساله روی نیمکت سبزپوشان دوخته شود. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبرورزشی نوشت: مردی که هیچ تجربه‌ای در سطح اول مربیگری آلمان نداشت و تنها یکی، دو فصل بود روی نیمکت زیر ۲۳ ساله‌های برمن می‌نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آلکساندر نوری ریسک بزرگ قبول مسئولیت در تیم وردربرمن را به جان خرید و این تیم در حال سقوط را به تیمی تبدیل کرد که در فاصله چند هفته تا پایان رقابت‌ها، مدعی اصلی کسب سهمیه یورولیگ شده است. در این بین رکوردهای این تیم در ۱۲ هفته گذشته بیشتر از قبل جادوی مربی جوان ایرانی را به رخ کشید تا جایی که هفته‌نامه کیکر در شماره جدید خود در گزارشی مفصل به بیدار شدن غول فوتبال آلمان از خواب زمستانی پرداخت و در مهمترین بخش این گزارش روند تمدید قرارداد آلکساندر نوری را بررسی کرد.
به نوشته کیکر و همچنین یکی از سایت‌های معتبر شهر برمن روند تمدید قرارداد مربی ایرانی با باشگاه وردربرمن در دو هفته گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته و چه بسا اگر برخی شروط نوری و مدیربرنامه‌هایش در راه تمدید وجود نداشت چند روز پیش‌قرارداد جادوگر ایرانی نیمکت سبزپوشان برمن تا ۳ فصل آینده تمدید می‌شد. شروطی که کیکر مدعی شده بیشتر بر روی مسائل مالی و همچنین شخصیتی این مربی جوان تأکید دارد که به نوعی تضمین‌کننده آینده او در نیمکت رهبری باشگاه باشد. فرانک بائومن، مدیرفنی و سازمان فوتبال باشگاه که مرد شماره دو باشگاه قلمداد می‌شود درخصوص روند تمدید قرارداد با مربی ایرانی به کیکر گفت: «مذاکرات بدون مشکل در جریان است و طرفداران نباید زیاد نگران آینده نیمکت باشند چون باشگاه به راحتی سرمایه‌ای همچون آلکساندر نوری را از دست نخواهد داد. به هر حال بندهای زیادی در قرارداد موجود است که باید به بررسی هر دو طرف برسد تا بهترین شرایط به توافق رسیده و همکاری فوق‌‌العاده‌ای میان وردربرمن و نوری شکل بگیرد». در همین حال حمایت ستاره‌های برمن از جمله فریتز کاپیتان سرشناس تیم و کروس بهترین گلزن این روزهای وردربرمن از حضور آلکساندر نوری روی نیمکت قطعاً نشان می‌دهد که باشگاه برمن به زودی خبر تمدید قرارداد با مربی ایرانی خود را منتشر خواهد کرد تا با راهیابی به یورو لیگ شاهد درخشش یکی از مربیان خوش فکر در کنار ستاره‌های نسل جدید و لژیونرهای جوان ایرانی در این تورنمنت بزرگ باشیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از اسکای اسپورت؛ باشگاه آاس رم پس از کسب نتایج قابل قبول دروسی سرمربی موقت این تیم تصمیم گرفت قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید کند.

دروسی اوایل ژانویه جانشین خوزه مورینیو شد و از زمان حضورش در این تیم نتایج خوبی بدست آورد و این مسئله باعث شد مسئولان باشگاه رم ایتالیا برای کار کردن با این سرمربی به صورت طولانی مدت به توافق برسند.

گروه فریدکین مالک باشگاه آاس رم این خبر را روی خروجی سایت جالوروسی قرار داده است و این در حالی است که این تیم باید امشب در یورو لیگ به مصاف تیم فوتبال آث میلان هموطن خود برود و این بازی برای رم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مالکان آاس رم صد داشتند در پایان فصل سرمربی جدیدی را برای این تیم به خدمت بگیرند، اما نتایج د روسی که زمانی خودش از بازیکنان متعصب رم بوده است آنها را مجاب کرد با وی تمدید کنند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان مورد اعتماد دروسی است واحتمال می‌رود قرارداد قرضی وی از بایر لورکوزن به صورت قطعی با رم امضاء شود.

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ