Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در دیدار صمیمی جهادگران و گروه های جهادی گفت: از اینکه در جمع پرشور و نشاط شما جوانان انقلابی، جهادی و ارزشمند حضور پیدا کرده ام، خداوند بزرگ را شاکرم. شما و همه همرزمان و همسنگرانتان در سراسر کشور که امروز در جمع ما نیستند، مایه افتخار هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحال هستم که اگر امیدی در پیش رو داریم، این امید بعد از خداوند تبارک و تعالی به یکایک شما برادران و خواهران جهادی ام و جوانان غیور سراسر کشور است.

قالیباف ادامه داد: جهادی ها کسانی هستند با بصیرت که در هر مقطعی اگر برای مردم و میهن اسلامی ما دغدغه و مشکلی ایجاد شود، خارج از سیستم های اداری و به صورت داوطلب و با ایمانی راسخ پا به عرصه می گذارند و در آن عرصه ای که مردم نیازمند هستند و دغدغه دارند، دغدغه مردم را برطرف می کنند.

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: در همان دوران ابتدای انقلاب در سال ۵۸ که موضوع کشور پیشرفت و تحول اقتصادی بود، جوانان آن روز در این حوزه گام نهادند. بعد که دفاع مقدس پیش آمد، دغدغه ای بزرگ تر و مهم تر به وجود آمد و همه آن عزیزان پا به میدان دفاع مقدس گذاشتند. امروز هم که در کشور دچار بحران اقتصادی هستیم و متاسفانه محرومان، مستضعفان و مناطق محروم کشور مورد بی مهری قرار گرفته اند، باز هم شما عزیزان با بصیرت هستید که فعالیت جهادی و داوطلبانه در عرصه خدمت به مردم را انتخاب کرده اید و مایه امید مردم و مستضعفان هستید.

ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم

قالیباف گفت: بدون شک مهم ترین بحران کشور بیکاری و اشتغال است. امروز بزرگ ترین مشکل ما بیکاری، گرانی و فقر است و همه باید برای این محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی تلاش کنیم. اگر موفق شویم در این مسیر حرکت کنیم از همه بحران های اجتماعی پیش رو پیشگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های نیروهای جهادی و جوانان پر نشاط، پرکار، تلاشگر و با اخلاص این است که هرگز به حاشیه نمی روند بلکه در متن کار که دغدغه مردم است باقی می مانند گفت: این روزها مخصوصا در این ایامی که در آستانه یک انتخاب بزرگ برای مدیریت اجرایی کشور هستیم متاسفانه حرف هایی زده می شود که در مسیر اصلی دغدغه مردم نیست.

قالیباف گفت: امروز باید حواسمان باشد در کنار همه فعالیت های جهادی یک ماموریت جهادی دیگری هم در این مقطع داشته باشیم، آن هم مسئولیت ما در قبال اظهارات نادرستی است که بعضا از زبان کسانی که مسئول هستند جاری می شود.

کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به اینکه من ناراحت هستم که رئیس جمهور محترم در مقابل مردم به صورت اظهارات دروغ بیان کند، عنوان کرد: ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. ما حواسمان هست که هرگز به دام فریب و عوام فریبی آنها نیفتیم. دغدغه ما دغدغه مردم است.

قالیباف گفت: ما به آنها می گوییم نه ما و نه کسان دیگر مخالف آزادی نیستیم، مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟

حرف هایی بزنید که در خلوت خودتان، خودتان به خودتان نخندید

وی ادامه داد: حرف هایی بزنید که در خلوت خودتان، خودتان به خودتان نخندید، به فهم و شعور این ملت توهین نکنید. اجازه بدهید مردم از شما سوال کنند، این حق مردم است.

قالیباف باطرح این سوال که اجازه دهید مردم از شما انتقاد کنند، چرا عصبانی می شوید و حاشا می کنید، گفت: این حق مردم است که از رئیس جمهورشان در زمانی که وعده داده است، بپرسند که بیان و تعهد شما ایجاد ۴ میلیون شغل بوده است، امروز توضیح دهید که این ۴ میلیون شغل را کجا ایجاد کرده اید؟

کاندیدای ریاست جمهوری خطاب به حسن روحانی عنوان کرد: شما خود که نتوانستید تعهد خود را عمل کنید و در این هفته ها و ماه های آخر به یاد اشتغال و بیکاری افتادید.

قالیباف گفت: من از شما جوانان عزیز می خواهم تاریخچه همه سایت ها را نگاه کنید و ببینید در ادبیات گفتاری رئیس جمهور محترم چند بار در طول سال های گذشته -به جز سه چهار ماه آخر که به انتخابات نزدیک شدیم-، واژه های بیکاری، شغل و محرومیت در صحبت های ایشان بوده است؟

وی افزود: اگر شما مدافع آزادی بودید، دستور نمی دادید که سایت سامانه ملی کار را فیلتر کنند؛ سایت کارانه را راه اندازی کردیم و دستور فیلتر آن را شما صادر کردید اما سایت دیگری برای خودتان به عنوان کارورزی بالا آورده اید که این یک دزدی آشکار است.

نامزد انتخابات تصریح کرد: جناب آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید؛ مرتب از شما شنیده ایم که گفته اید نداریم، نمی شود و نمی توانیم حالا حداقل یک ماه تحمل کنید ما را که می گوییم هم داریم، هم می شود و هم می توانیم؛ این تحمل عین آزادی و عدالت است. البته امروز خیلی خوشحال هستیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز مدافع آزادی شده اند.

جناب آقای روحانی از شما خواهش می کنیم صبر و تحمل کنید

قالیباف ادامه داد: ما این احترام را قائل هستیم و طبیعی است که جناب آقای روحانی هم برای هوادارنشان عزیز هستند، اما حقیقت برای همه ما عزیز تر از آن است. ما نمی توانیم به خاطر شما چشم از واقعیت ها و حقیقت های تلخی که دولت شما درست کرده است، برداریم و آنها را نبینیم. ما نمی توانیم این واقعیت های تلخ را که این ۴ درصدی ها بر این ملت تحمیل کرده اند را بیان نکنیم.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: جناب آقای روحانی از شما خواهش می کنیم صبر و تحمل کنید و به جای عوام فریبی و حرف های حاشیه ای بگویید برای این مردم و ملت در چهار سالی که گذشته است-با وجود وعده هایی که خودتان به این مردم داده اید- چه کرده اید؟

وی با طرح این سوال که بگویید به کدام یک از وعده های خود عمل کرده اید؟ خاطرنشان کرد: اگر روزی با صراحت بیان کردید که ما تحول اقتصادی را ۱۰۰ روزه انجام خواهیم داد، حالا مردم از شما می شنوند که این مشکلات در ۱۰۰ سال هم حل نخواهد شد.

قالیباف گفت: اگر جوانان و مردم ما یکپارچه می گویند ما به دنبال تغییر شرایط در ۲۹ اردیبهشت هستیم، به همین دلیل است که شما خود اذعان کرده اید که توان حل مشکلات را ندارید.

یک میلیون و ۲۵۰ هزار شغل را در روستاها ایجاد خواهیم کرد

قالیباف گفت: با امید به خدا و با اتکا به پشتکار جوانان و مردم عزیز در سراسر کشور، «دولت مردم» به گونه ای اقدام خواهد کرد که بتواند به جای حرف، کار و به جای شعار عمل را برای خدمت به کار گیرد.

نامزد انتخابات با بیان اینکه ما به ملت عزیز خود قول داده ایم که در دولت مردم ۵ میلیون شغل را به حول و قوه الهی ایجاد کنیم، تصریح کرد: در برنامه ریزی دقیقی که انجام شده است با کمک همین دوستان جهادی، یک میلیون و ۲۵۰ هزار شغل از ۵ میلیون شغل در حوزه مسائل مناطق محروم، صنایع کوچک و رسیدگی به بخش کشاورزی و روستاهاست، انشالله اجرا می شود.

قالیباف گفت: ما این کار را نه به سبک اداری و سازمان های پر خرج و کم خاصیت بلکه با همین رفتار جهادی، قرارگاه های جهادی و توان شما جوانان عزیز با پشتیبانی کامل انجام خواهیم داد و یک میلیون و ۲۵۰ هزار شغل را در روستاها به کمک شما ایجاد خواهیم کرد.

ما در «دولت مردم» به همان باورهای امام راحل و ارزش های انقلاب متعهد هستیم

وی ادامه داد: همه شما می دانید که بخشی از مردم ما آنچنان محروم هستند که ضرورتی نمی بینم از محرومیت آنها برای شما بگویم. مطمئن هستم شما با آنها زندگی کرده اید و به کمک آنها رفته اید. در حاشیه شهرها کسانی هستند که حتی نان خالی را هم قرض می کنند تا بتوانند شکم خود و فرزندانشان را سیر کنند و تنها با یارانه زندگی می کنند. اگر قول داده ام که یارانه این اقشار را به سه برابر برسانم به دنبال این هستم با کمک شما عزیزان هم بتوانیم به آنها کمک مالی کرده و هم این عزیزان را توانمند کنیم.

کاندیداها دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر برای جوانان عزیزی که اشتغال به کار ندارند و جوانان متاهلی که در سراسر کشور با تعطیلی چندین هزار کارخانه بیکار شده اند، قول پرداخت ۲۵۰ هزار تومان ماهیانه به عنوان حق کارانه را داده‌ام به این جهت است که آنها به مراکز کاری معرفی شوند و تولید کاری و توانمند سازی صورت گیرد.

وی افزود: ما به شما عزیزان متعهد هستیم که به حول و قوه الهی با پایان دادن به دولت چهاردرصدی ها، بتوانیم همه اهدافی که در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ داشتیم را محقق کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما در ۱۲ فروردین با مردم و امام مهربانی ها عهد بستیم. امامی که فرمودند آنهایی که تا آخر خط انقلاب با ما هستند محرومان و مستضعفان هستند. ما در «دولت مردم» به همان باورهای امام راحل و ارزش های انقلاب در رسیدگی به این مردم مخصوصا محرومان و مستضعفان در اقصی نقاط کشور متعهد هستیم.

کاندیدای ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: ما در «دولت مردم» متعهد هستیم در یک دوره ۴ساله بتوانیم امید، نشاط و مهار مشکلات اقتصادی را رقم بزنیم تا کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد و مردم ما هر سال تحولات را ببینند و ببیند هر سال وضعیت آنها بهتر شده است همانطور که در شهر تهران این اتفاق افتاده است.

مهر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال

ستاد حکمرانی مردم در استان البرز با محوریت شعار سال و با هدف استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه اقتصاد آغاز به کار خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، میلاد بوئینی دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌هایی که گذشت قدرت و تاثیر مردم در عرصه‌های اجتماعی و کنترل بحران‌ها به خوبی درک شد و این اطمینان به توانمندی گروه‌های مردمی بین مسئولین حاصل شد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، تمامی ارکان زیر مجموعه دولت مردمی در استان البرز اعم از ادارات کل، سازمان‌ها و ادارات باید به مردم میدان دهند و شرایط حضور فعال آنان در عرصه اقتصاد در تمام شئون  تصمیم‌گیری،  اجرا و  نظارت را فراهم سازند.

بویینی گفت: مسئله اقتصاد، مسئله مهمی است که کشور را در سالیان گذشته درگیر کرده است، از آنجایی‌ که مسئله اقتصاد ارتباط تنگاتنگی با معیشت مردم دارد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مشکلات اقتصادی رفع شود، از بسیاری مشکلات نیز گره‌گشایی خواهد شد .

توسعه البرز بر مدار مشارکت مردم قرار می گیرد چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در ابتدای سال 1402  فرمودند که مهمترین مشکل ما دولتی بودن اقتصاد است و دغدغه ایشان مردمی کردن اقتصاد است که مطمئنا این موضوع دغدغه دولت سیزدهم نیز است به مراتب نیز مسئولین امر در استان البرز در طول سال جاری به دنبال تحقق آن خواهند بود.

دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت گفت؛ مجموعه دولت باید از تصدی‌گری اقتصاد فاصله گرفته و نقش تسهیل‌گری پیدا کند.

وی ادامه داد: دولت باید بستری امن و قابل اعتماد و پایدار جهت ارزش آفرینی و کارآفرینی توسط اصناف مختلف بوجود آورده و آرامش روان را برای فعالین اقتصادی و ظرفیت های مردمی به ارمغان آورد .

بوئینی در پایان افزود؛ با وجود مسئولین دغدغه مند در استان البرز به ویژه استاندار که ایمان و اعتقاد واقعی به نقش آفرینی مردم در حل مسائل در عرصه‌های مختلف را دارند و حضور فعالانه دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت و ادارات کل به عنوان اعضای اصلی ستاد حکمرانی مردم با همکاری گروه‌های مردمی و تخصصی در جای جای استان امید داریم این مسیر با سرعت مطلوب و دقت بیشتری پیموده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسوولان برای رفع دغدغه های مردم تلاش مضاعف کنند
  • تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
  • «معیشت»، پررنگ‌ترین دغدغه مردم در سال جدید
  • آرامش در بازار مرغ کرمان
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان