Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرآموزش وپرورش شهرستان مرند از برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپیام مرند،معراج پیری مدیر آموزش و پرورش مرند در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان که درتالار معلم مرند برگزار شد اظهارداشت:شما بازنشستگان عزیز میراث گران‌بهای اخلاق و فرهنگ از خود برجا گذاشته‌اید و انسان‌های شایسته‌ای را در طول 30 سال خدمت صادقانه خود تربیت کرده‌اید که مجموعه آموزش و پرورش باید قدردان و قدرشناس این میراث و زحمات شما باشد و در آموزش و پرورش باید از تجربیات پیشکسوتان بازنشسته و از ظرفیت‌ها، توصیه‌ها و راهنمایی‌های آنان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای حفظ منزلت و مقام والای معلمان عزیزمان در شهرستان مرند و تکریم آنان قدمهای خوبی برداشته شده که بازسازی و اداره خانه معلم مرند توسط معلمان پیشکسوت ،بازسازی تالارمعلم، تجهیز کلنیک فرهنگیان از جمله این اقدامات می باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مرند با اشاره به مقام های کسب شده در حوزه های مختلف آموزشی،پرورشی خاطر نشان کرد: امروز در سایه تلاش همکاران فرهنگی و اعضای ستادی مدیریت آموزش و پرورش مرند در اغلب حوزه ها در بین مناطق و نواحی استان پیشتاز می باشد.

پیری در ادامه با قدردانی از حضور خیرین در امر مدرسه سازی خاطر نشان کرد :خیرین مدرسه ساز شهرستان مرند بیش از 250میلیاردریال در قالب 17مدرسه در این شهرستان جهت احداث تعهد نموده اند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند نیزدر این مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان مرند گفت :دبیران هر جامعه به عنوان یکی از مراجع اصلی تعلیم و تربیت در همان جامعه به شمار می آیند و نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان هر کشوری دارند.
وی ضمن قدردانی از ورود کم سابقه خیرین مدرسه ساز شهرستان در امر مدرسه سازی ، افزود : در طی سه سال گذشته با همت خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان مرند شاهد احداث بیش از ۱۱۵ کلاس درس هستیم که این خود نشان از حمایت دولت از دستگاه آموزشی و زمینه ساز ایجاد مشارکت های مردمی است.
فرماندار شهرستان مرند در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : انتخابات در کشور در حال حاضر بزرگترین موضوع و رویداد کشور است که این رویداد ملی با مشارکت حداکثری مردم ایران برگ زرینه در تاریخ این کشور خواهد بود.

مدیر عامل کانون بازنشستگان مرند نیز دراین مراسم اظهارداشت: شما پیشکسوتان عرصه‌ تعلیم و تربیت بخشی از عمرتان را در مسیر هدایت و روشنگری فرزندان این مرز و بوم سپری کردید و امروز افتخار دارید که در جایگاه تعلیم و تربیت که جایگاه بسیار والایی است، قرار گرفته‌اید و باید تجارب و اندوخته خود را در اختیار سایرین قرار دهید.

وی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان مرند از کانون های فعال کشور می باشد اظهار داشت: بازنشستگان شهرستان جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

فراز افزود: بازنشستگان می توانند با برنامه ریزی بار دیگر به شخصیتی مفید و فعال در جامعه تبدیل شوند.

گفتنی است در پایان مراسم از 170 نفر از فرهنگیان شهرستان که در سال 95 به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند و نیزاز سرکار خانم هرزندی به عنوان مسن ترین معلم بازنشسته کشور تجلیل وقدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد