Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری توسط مجری تلویزیون، جدیدترین اخبار از سریال‌های ماه مبارک رمضان و پخش فصل دوم سریال شهرزاد، فیلم دارکوب و پدر شدن احسان خواجه‌امیری از جمله اخباری است که بسته اینستاگرام میزان امروز به آن‌ها پرداخته است. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری توسط مجری تلویزیون، جدیدترین اخبار از سریال‌های ماه مبارک رمضان و پخش فصل دوم سریال شهرزاد، فیلم دارکوب و پدر شدن احسان خواجه‌امیری از جمله اخباری است که بسته اینستاگرام میزان امروز به آن‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* مجید یراق‌بافان مجری تلویزیون با انتشار تصویری از مقام معظم رهبری در اینستاگرام خود با آرزوی سلامتی برای ایشان نوشت: خدا شما را برای ما نگه دارد. حجت الاسلام شهاب مرادی هم اینستاگرام خود را با روایتی از اینکه نوزاد بوی بهشت می‌دهد به روزرسانی کرد و نوشت: به راستی هر نوزاد آیت‌الله است؛ آیتی کوچک از خدای بزرگ.
* هر ساله در طول ماه رمضان شاهد پخش سریال‌های مختلفی از شبکه‌های تلویزیونی هستیم و امسال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینمای ایران، اسامی سریال‌های ماه رمضان ۹۶ اعلام شده است. سریال «نفس»، «سر دلبران» و سریال «رنگ رخساره» که به «زیر پای مادر» تغییر نام داده است از جمله سریال‌هایی است که در ماه مبارک پخش خواهد شد، پیش از این قرار بود سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم نیز در ایام ماه رمضان پخش شود که به دلیل بروز مشکلاتی، این سریال از لیست پخش رمضان ۹۶ خط خورد. گفتنی است،آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی نیز از بازیگران سریال زیر پای مادر از تغییر نام این سریال با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر دادند. سهید نعمت‌الله نویسنده این سریال در رابطه با تغییر نام مکرر این مجموعه گفته که متاسفم که دوباره اسم کار از لبخند رخساره به دیباجی و در نهایت به زیر پای مادر تغییر نام پیدا کرد. بعد از کار توضیحات بیشتری خواهم داد.
*سریال شهرزاد را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی طی سال‌های اخیر عنوان کرد چراکه فصل اول این سریال با استقبال خوبی روبه‌رو شد. کارگران سریال شهرزاد حسن فتحی است و رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به این سریال اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند. این سریال قرار است از 29 خرداد مجددا پخش شود. گلاره عباسی نیز بازیگر سریال شهرزاد از پخش این سریال در 29 خرداد خبر داده و در اینستاگرام خود نوشته که نقش اکرم را در این سریال بسیار دوست دارم.*اسدالله یکتا هم از فیلم دارکوب گفت و در اینستاگرامش نوشت: بعد از نهنگ عنبر 2 شاهکار سامان مقدم با سینمایی دارکوب فیلم مهیج به کارگردانی بهروز شعیبی کارگردان مستعد سینما کنارتان هستم.

* تیم نفت تهران با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی به قهرمانی این رقابت‌ها رسید تا شاگردانی علی دایی در خرمشهر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. جام قهرمانی این رقابت‌ها که یادواره آزادسازی خرمشهر است، از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان بازی به کاپیتان تیم نفت تهران اهدا شد. علی دایی هم به دنبال قهرمانی تیم نفت در اینستاگرامش نوشت: قهرمانی نفت یک اصل را ثابت کرد با همدلی می‌شود مقابل همه مشکلات ایستاد. همه اعضای تیم نفت با وجود همه کم‌لطفی‌ها مردانه جنگیدند. * احسان خواجه امیری هم پدر شد و خوشحالی خود را با انتشار پستی در اینستاگرامش ابراز کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست